תרבות ופנאי

"בגיל 12 עישנתי מריחואנה, ב-18 כבר הסנפתי קוקאין"

כוכב הגוספל האמריקאי מרווין סאפ, שידוע במסירותו לכנסייה, חשף כי יש לו היסטוריה עם סמים ומשקאות חריפים. הזמר נהג לעשן, לצרוך כדורים וקוקאין ולשתות אלכוהול מגיל צעיר. כעת יוצא סרט חדש על חייו
מערכת ice | 
זמר הגוספל מרווין סאפ
כוכב הגוספל האמריקאי, המטיף והזמר מרווין סאפ, מספר שהוא עבר כמה "מאבקים גדולים" כשהיה בגיל מרד הנעורים: "התחלתי לשתות ולצרוך כדורים בגיל שש עשרה ובגיל שמונה עשרה הסנפתי את קו הקוקאין הראשון שלי". סיפר הזמר שגדל כנער בגראנד ראפידס, מישיגן, "אחרי שאמא ואבי התגרשו התחלתי לעשן מריחואנה מדי יום בגיל שתים עשרה", סיפר לאתר "pagesix".
הוא אמר שחמשת החברים שאיתם התנסה בשתייה וסמים, כולם מתים או ריצו תקופות מאסר ממושכות: "אחד החברים שלי הוא אלכוהוליסט עכשיו, אחד החברים שלי עדיין על קראק", אמר. "אחד החברים שלי יושב בכלא עשרים ושבע שנים על רצח מדרגה שנייה ועוד אחד מחבריי מת כחמש עשרה שנה, כי היה עליו קילו [סמים כשנעצר]".
אמנות הגוספל כנראה הצילה אותו ומיקדה את חייו בעשייה חיובית: "תמיד שרתי מוזיקת ​​גוספל אבל [זה היה] בגלל שאמא שלי גרמה לנו ללכת לכנסייה", הוא אמר לנו, "אבל זה שהלכנו לכנסייה לא אומר שהכנסייה נמצאת בנו." עכשיו סיפור חייו של סאפ הפך לסרט, "Never Would Have Made It: The Marvin Sapp Story".
הוא אמר שהוא רוצה שהסרט "יראה שרק בגלל שמישהו הולך לכנסייה לא הופך אותו למושלם. כולנו פגומים באיזו צורה. אנשים צריכים לראות את זה כי מסיבה מוזרה כשהם חושבים על מרווין סאפ, אנשים חושבים שאני מסתובב עם הילה אבל הם לא מכירים את הסיפור שלי".
הזמר, אב לשלושה, התחתן עם אהובת נעוריו והמנהלת מאלינדה פרינס סאפ ב-1992. אבל ב-2010 היא אובחנה כחולה בסרטן המעי הגס בשלב 4 ונפטרה.אבל הוא אומר לנו שהוא מוכן עכשיו להתחתן שוב: "עליתי להתחתן שוב. אני גבר טוב יותר נשוי מאשר כשהייתי רווק", אמר. "הייתי רווק ב-12 השנים האחרונות. נישואים זה נהדר בשבילי".
סאפ הוסיף: "הבן שלי בדיוק התארס. לבת שלי יש חבר. לתינוקת שלי יש לה בחור ואני אומר, 'תירה אני לא רוצה להישאר בחוץ'. גם אני רוצה למצוא מישהו כדי שכולנו יקבלו בוז ביחד'".
"Never Would Have Made It: The Marvin Sapp Story" יוצג בבכורה ב-21 באוגוסט בשעה 21:00. ET ב-TV One.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה