משפט

הברחת ענק בנמל: קוקאין בשווי 200 מיליון דולר

המשטרה באוסטרליה הודיעה על תפיסה של מאגר ענק של יותר מ-1,500 ק"ג קוקאין, אשר הוסתרו בספינת משא שעגנה בנמל בסידני: "מכה משמעותית לסינדיקט בעל משאבים
מערכת ice | 
הקוקאין שנתפס (צילום Australian Border Force)

המשטרה באוסטרליה פרסמה תמונות של מאגר הכולל 1,543 קילוגרם של קוקאין שנמצא מוסתר על ספינת משא שעגנה בנמל הבוטניקה של סידני. שוטרי כוח הגבול האוסטרלי חשפו ב-22 ביולי את הקוקאין, בשווי מוערך של 193 מיליון דולר, שהוחבאה בשקיות ג'ינס בתוך מכולת משלוח שסומנה כמחזיקה מוצרי עץ. השוטרים תפסו 28 שקיות, שכל אחת מהן החזיקה כ-55 פאונד של קוקאין ארוז בלבנים קומפקטיות. כך עולה מדיווח ב"ניו יורק טיימס".


לפי הפרסום, הרשויות טוענות כי בדיקה משפטית של לבני הקוקאין, מראה שהן סומנו בסמלים, כולל ספרות כמו 365 והמילה "נטפליקס". ספינת המשא קיבלה הרשאה להמשיך בדרכה לאחר שהשוטרים ערכו בירורים מקדימים.

 
מפקח המשטרה הפדרלית האוסטרלית, לוק ווילסון, אמר שהוא עגנה בנמלים במרכז ודרום אמריקה לפני שהגיע לאוסטרליה. "אנחנו עדיין חוקרים היכן הוטענו הסמים ומי תכנן לאסוף אותם באוסטרליה", צוטט במגזין האמריקאי, " איתור כמות הסמים הזו יהווה מכה משמעותית לסינדיקט בעל משאבים, ומונע רווחי סמים של מיליוני דולרים לזרום חזרה לסינדיקט כדי לממן את אורח החיים המפואר שלהם או את המיזם הפלילי הבא".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה