תרבות ופנאי

אנה ארונוב חושפת דרמה משפחתית: "הלב שלי לא עומד בזה"

אנה ארונוב מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה המעניינים. לצד רגעים שמחים ומרגשים, חשפה שופטת "רוקדים עם כוכבים" כי בנה אדם מתמודד עם קשיי הסתגלות בגן החדש. אנה ארונוב: "מקווה שזה לא ייקח הרבה זמן כי הלב שלי לא עומד בזה"

מערכת ice |  3
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
אמש (שלישי) סיפרה אנה ארונוב, הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים", בקשיי ההסתגלות של בנה אדם בגן החדש. לצד זאת, ציינה ארונוב כי על אף הקשיים הרבים שהיא חווה, אותו נושא מתגמד נוכח המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה. 
בסטורי שפרסמה מוקדם יותר היום (רביעי), כתבה שופטת "רוקדים עם כוכבים": "היה בוקר מאוד מאתגר היום בפרידה בגן. זה ממש קשוח. מקווה שזה לא ייקח הרבה זמן כי הלב שלי לא עומד בזה". כאמור, אמש העלתה אנה ארונוב סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה לעוקביה על קשיי ההסתגלות של בנה אדם בגן החדש. 

(צילום: aronovanna@)
"ביומיים האלה לא שיתפתי, לא העלתי, כלום. גם אדם הלך לגן עירייה והיה לי מאוד מרגש וגם מאוד מאתגר ברמה שהוא צריך להתמודד ופתאום יש ילדים חדשים, מסגרת חדשה, הוא לא מכיר אף אחד ואז שביתה ואז כבר השארתי אותו לבד", סיפרה ארונוב. 
בהמשך הסרטון שפרסמה באינסטגרם, ציינה ארונוב כי אותו מאורע השפיע על מצב רוחה במהלך היום.  "זו פעם ראשונה באימון שניגשתי כל שלוש דקות לטלפון, לראות שלא יתקשרו אליי ושהוא בסדר, שהוא מסתדר. זה לא פשוט".
ארונוב התייחסה למותם הטרגי של ששת החטופים ואמרה: "מצד שני, זה מתגמד לעומת החדשות הנוראיות שקיבלנו, אני בטוחה לכולם זה היה מאתגר. אני לא הצלחתי לא לשתף כלום, כי אני אומרת כל מה שאני עוברת, נורא מתגמד לעומת כל מה שהמשפחות עוברות. אני לא יכולה לתאר לעצמי, זה כאילו קשה בצורה לא סבירה. בקיצור ימים קצת קשוחים לכולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה (ל"ת)
    רון 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תקשיבו, הכותרות שלכם זוועה. רמאות פשוט.
    פגיעה בפרטיות לילד 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו פגיעה בפרטיות. יש פה ילד קטן. לא לעניין.
    סגור
  • 1.
    היא מעניינת לי את הביצה השמאלית (ל"ת)
    ששון 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור