תרבות ופנאי

אנה ארונוב חושפת: "ניגשתי לטלפון כל 3 דקות – זה לא פשוט"

אנה ארונוב הביעה את כאבה על מותם הטרגי של ששת החטופים שאותרו וחולצו על ידי כוחות ברצועת עזה. לצד זאת, ציינה ארונוב כי למרות הקשיים הרבים שהיא חווה בחייה, הכל מתגמד נוכח המצב הביטחוני המורכב. אנה ארונוב: "קשה בצורה לא סבירה" | צפו

מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום מתוך האינסטגרם של אנה ארונוב)
אנה ארונוב, השופטת הקשוחה של תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", הביעה את כאב על מותם הטרגי של ששת החטופים שאותרו וחולצו על ידי כוחות צה"ל ברצועת עזה. בסטורי שהעלתה הרקדנית שופטת "רוקדים עם כוכבים", ציינה ארונוב כי על אף האתגרים הרבים שהיא חווה בחייה, הכל מתגמד נוכח המצב הביטחוני החמור השורר במדינה. 
"ביומיים האלה לא שיתפתי, לא העלתי, כלום. גם אדם הלך לגן עירייה והיה לי מאוד מרגש וגם מאוד מאתגר ברמה שהוא צריך להתמודד ופתאום יש ילדים חדשים, מסגרת חדשה, הוא לא מכיר אף אחד ואז שביתה ואז כבר השארתי אותו לבד", כך סיפרה ארונוב לעוקביה באינסטגרם.
 
אותו מאורע מרגש גרם השפיע על מצב רוחה ואופי התנהלותה של הרקדנית במהלך האימונים.  "זו פעם ראשונה באימון שניגשתי כל שלוש דקות לטלפון, לראות שלא יתקשרו אליי ושהוא בסדר, שהוא מסתדר. זה לא פשוט".
לצד זאת, ציינה ארונוב: "מצד שני, זה מתגמד לעומת החדשות הנוראיות שקיבלנו, אני בטוחה לכולם זה היה מאתגר. אני לא הצלחתי לא לשתף כלום, כי אני אומרת כל מה שאני עוברת, נורא מתגמד לעומת כל מה שהמשפחות עוברות. אני לא יכולה לתאר לעצמי, זה כאילו קשה בצורה לא סבירה. בקיצור ימים קצת קשוחים לכולם". 
כזכור, ששת החטופים שאותרו וחולצו על ידי כוחות צה"ל ברצועת עזה הובאו בימים האחרונים למנוחות. על פי הדיווחים, מניתוח שבוצע בגופותיהם של ששת החטופים, עולה כי הם נרצחו ביריות מטווח קצר מאוד. עוד דווח, כי ששת החטופים נרצחו ביום חמישי בלילה או ביום שישי בבוקר. אותם ממצאים מטלטלים הוצגו בדו"ח מיוחד שהועבר לבני משפחות הנרצחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה