תרבות ופנאי

סתיו שפיר חוגגת יום מאושר: "ברוכה הבאה לעולם אהובה שלנו"

הח"כית לשעבר שפיר שיתפה את העוקבים באינסטגרם האישי שלה בלידת בתה השנייה כאשר כתבה: "ברוכה הבאה לעולם אהובה שלנו, תדעי שהוא יכול להיות מופלא, אך יש זמנים שבהם אנחנו צריכים מאוד להתאמץ כדי שזה יקרה"
מערכת ice | 
סתיו שפיר (צילום גיל יערי פלאש 90)
היום המשמח ביותר בחייה של סתיו שפיר. אחרי תשעה חודשי היריון, חברת הכנסת לשעבר וכוכבת 'הישראלים' ב-i24news כיום סתיו שפיר יחד עם בעלה איש העסקים עמית סטיבה הביאו לעולם בתם השנייה.
שפיר שיתפה את העוקבים באינסטגרם האישי שלה כאשר כתבה: "ברוכה הבאה לעולם אהובה שלנו, תדעי שהוא יכול להיות מופלא, אך יש זמנים שבהם אנחנו צריכים מאוד להתאמץ כדי שזה יקרה".

עוד היא המשיכה וסיפרה בלב רחב: "גם בלידה הזו וגם בלידה של איירי ביתנו הבכורה הגענו לחדר הלידה בלילה של הפגנות", שיתפה שפיר. היא המשיכה וסיפרה: "וכשברקע קולות המחאה בחוץ, חווינו את הנס הקטן שלנו".
לסיום היא שיתפה את התפילות שלה: "מתפללים שבקרוב מאוד הניסים יגיעו גם למקום הזה שבחרנו כבית, שנצליח לצאת מהתקופה הכואבת, להחזיר את האחים והאחיות שלנו הביתה ולהתחיל לבנות את המדינה שלנו מחדש. בבקשה קחו אתכם להפגנות חברים שעדיין לא יצאו, כדי לפצות על מקומנו לכמה ימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה