תרבות ופנאי

מסעדת היוקרה לאגדת הספורט: "אנחנו מלאים"

גם הסלבס ובני משפחתה סורבו להיכנס למסעדה יוקרתית במלון חמישה כוכבים בעיר האורות. אלא שהחשבון הוגש מהר כאשר עשתה "שיימינג" בחשבון הטוויטר למסעדה, וטענה בציוץ שהמסעדה הייתה ריקה לחלוטין וכתבה "תמיד יש פעם ראשונה"
דוד זולדן |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
"לא זיהינו אותה": סערת המסעדה וסרינה וויליאמס טניסאית מסרבת לדעוך כאשר כוכבת העבר זעמה אחרי שמסעדת יוקרה בפריז סירבה להכניסה בחסות הטענה: "היינו מלאים".
סרינה וויליאמס היא אגדת ספורט, ונחשבת בעייני רבים לטניסאית הגדולה ביותר בכל הזמנים. בארצות הברית, וויליאמס היא אייקון תרבותי של ממש ודמות נשית חזקה ומשפיעה, ודווקא בגלל זה הסיפור שמגיע ביממה האחרונה מפריז מפתיע במיוחד.
וויליאמס ומשפחתה סורבו להיכנס למסעדה במלון חמישה כוכבים בעיר האורות, שם היא נמצאת כמובן לכבוד המשחקים האולימפיים. טניסאית העבר עשתה "שיימינג" בחשבון הטוויטר למסעדה, שהיא טענה שהייתה ריקה לחלוטין וכתבה "תמיד יש פעם ראשונה", וכעת מגיעה התגובה של מסעדת היוקה הצרפתית.
על פי ה`דיילי מייל`, עובדים שהיו במקום טוענים שהם פשוט לא זיהו את וויליאמס, ושהטענה שלה על שולחנות ריקים היא שקרית. עוד הוסיפו: "כאשר היא הגיעה למסעדה היו שני שולחנות פנויים, והם היו שמורים לאורחי המלון. העובדים לא זיהו אותה ומרגישים רע לגבי זה. הם פשוט אמרו לה מה שהם היו אומרים לכל לקוח, שזה לחכות כמו כולם לשולחן שיתפנה". במסעדה התנצלו בחשבון הטוויטר שלהם, אחרי שחטפו לא מעט תגובות זועמות ממעריצי וויליאמס ברשתות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה להתנצל , מלא ? שתחכה לתורה (ל"ת)
    דן 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור