תרבות ופנאי

אלין כהן כובשת פסגה חדשה לאחר הפרידה הכואבת: כל הפרטים

פסטיבל "הדור שישנה את העולם", אשר הוקם על ידי משרד הפרסום "טינק" נערך לאחרונה בתל אביב וכלל את נוכחותם של מעט כוכבי רשת צעירים החל מאלין כהן, טל שמש ועד לעידן דה כהן. בפסטיבל המדובר, אותם צעירים מעוררי השראה סיפרו למאות בני נוער על ההצלחות והכישלונות שחוו בדרך עד לפסגה

מערכת ice | 
אלין כהן ודיוויד כץ (צילום אינסטגרם)
פסטיבל "הדור שישנה את העולם", אשר מעניק במה לצעירים וצעירות מעוררי השראה, התקיים לאחרונה בזאפה מידטאון תל אביב והפעם עסק בנושא חשוב – עצמאות פיננסית. בפסטיבל המדובר, מתארחים לא מעט צעירים מצליחים שמספרים על הכישלונות וההצלחות שלהם בתחומם, זאת לצד יריד תעסוקה והופעות שונות למאות בני נוער. 
על הפסטיבל "הדור שישנה את העולם" אחראי משרד הפרסום לצעירים ונוער "טינק". באירוע שהתקיים לאחרונה בתל אביב, נכחה אלין כהן, אושיית רשת ובעלת מותג איפור וקוסמטיקה הנושא את שמה. כהן סיפרה לצעירים שנכחו בפסטיבל על ההצלחה הגדולה של המותג והקשיים שניצבו בדרך. מלבדה, נכח גם עידן ״דה״ כהן, כוכב רשת מצליח שסיפר לנוכחים על יצירת תוכן ויראלי ואיכותי ברשתות החברתיות.  
גם טל שמש השתתפה בפסטיבל המדובר עליו אחראי משרד הפרסום "טינק". שמש, כוכבת רשת מפורסמת שמעניקה עצות לצעירות בתחום היחסים, דייטים וזוגיות, עוררה את סקרנותם של רבים ברשת החברתית "טיקטוק". בעקבות כך, הוזמנה אף היא לפסטיבל בתל אביב.
בנק דיסקונט העניק את החסות הראשית לפסטיבל "הדור שישנה את העולם" שהתקיים לאחרונה בזאפה מידטאון תל אביב וכלל את נוכחותם של לא מעט צעירים מעוררי השראה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה