תרבות ופנאי

אלין כהן על ה"ייבוש" של קנדל ג'נר: "חיה בסרט"

אלין כהן התרגשה לפגוש את הכוכבת של משפחת קרדשיאן באירוע נוצץ בחו''ל, היא הכינה סרטונים ותמונות לקראת המפגש לו היא חיכתה ואז כשהגיע הרגע בו שתי הכוכבות נפגשו, קנדל ג'נר ייבשה את אלין כהן, שלא נתנה לזה לבאס אותה והגיבה: "היופי של קנדל עשר מתוך עשר, נחמדות? מינוס עשר"

מערכת ice | 
אלין כהן (צילום יוטיוב/ אלין כהן)
אושיית הרשת האהובה אלין כהן פגשה בחו''ל את הדוגמנית קנדל ג'נר, המפגש לו היא חיכתה כל היום והכינה סרטונים לקראתו, נגמר רע. "בואו להתארגן איתי לארוחת ערב עם קנדל ג'נר", פרסמה כהן בהתרגשות לקראת המפגש בין השתיים.
בתחילת האירוע אלין כהן הצטלמה בהתרגשות על השטיח האדום בפסטיבל של רבלון, לאחר מכן היא גם צילמה את הדוגמנית של משפחת קרדשיאן, לה היא חיכתה נכנסת לאירוע וכתבה בהתרגשות: "ואז תראו מי הגיעה". עוד הוסיפה אלין לסרטון סמיילי של לב.
ואז הגיע הסרטון המייבש,  כהן פגשה את קנדל ג'נר והוציאה ישר את הנייד לצלם סרטון. בסרטון אלין נראית מחייכת ואפילו אומרת לג'נר: "שלום", קנדל דפקה חיוך אדיש, זזה מיד הצידה והשאירה את אלין כהן מיובשת.
אלין כהן קראה לסרטון: "זה מה שהצלחתי להוציא", עם סמיילי צוחק. עוד פרסמה בהמשך אשת העסקים הישראלית המצליחה, סרטון שלה ושל חברות שלה מדברות על המקרה המצער: "תקשיבו רגע, יש לנו משהו להגיד, היופי של קנדל ג'נר הוא עשר מתוך עשר. הנחמדות? מינוס עשר".
 

עוד פרסמה כהן את אותו הסרטון, הפעם כתבה על הדוגמנית: "חיה בסרט". כהן, לא נתנה לזה להרוס לה את הערב הנוצץ, בסוף האירוע היא פרסמה סטורי: "העלתי תמונה שלי לפיד, אני רוצה לראות אהבה בתגובות אחרי הסייד אייז שקנדל דפקה לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה