תרבות ופנאי

נטע ברזני על הפרעות האכילה: "אין לך שליטה, חייבת לשחרר"

נטע ברזני חשפה לפני כמה שנים כי היא מתמודדת עם הפרעות אכילה, ולאחרונה התייחסה לנושא שוב כשברקע תקופת ההיריון שלה: "אין לך שליטה. הבגדים לא עולים וזה מלחיץ, אבל יש לי תינוק בבטן ואני חייבת לשחרר"
מערכת ice | 
נטע ברזני (צילום אינסטגרם)
נטע ברזני, כוכבת הסדרות "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון", ומאז הצליחה להפוך לאחת ממשפיעניות הרשת הגדולות בישראל עם חשבון אינסטגרם מתוחזק של 259 אלף עוקבים. לפני כמה שנים חשפה כי היא סובלת מהפרעות אכילה, ולאחרונה התייחסה לנושא מחדש כאשר הודתה שסובלת מכך גם במהלך תקופת ההיריון שלה.
בסשן שאלות ותשובות של ברזני, אחת העוקבות שאלה אותה איך היא מצליחה להתמודד עם הפרעות האכילה בהיריון, והאם זה משפיע עליה. על כך היא הגיבה: "זה מאוד משפיע, את חוזרת למקום שאין לך כל כך שליטה. וזה מלחיץ. את גדלה ומפחדת, הגוף משתנה. הבגדים לא עולים וזה מלחיץ ולא פשוט". לסיכום היא הוסיפה בנימה מעט אופטימית: "אבל יש לי תינוק בבטן, ואני מבינה שאני חייבת לשחרר כדי שהחוויה של שנינו תהיה טובה ובריאה".
כזכור, ברזני נישאה לפני כשנתיים לגרי דהן בחתונה מפוארת שנערכה בדובאי. זמן קצר לאחר מכן, טרם כניסתה להריון, היא סיפרה בריאיון לפנאי פלוס: " גרי הוא הנסיך שלי, אני שרופה עליו ברמות. הכרנו כשהייתי ממש ילדה, בת 20. אני עדיין בהתפתחות בעצמי, אני עוברית. יש לנו כלב מדהים, קוראים לו בובי, הוא התינוק של הבית והמלך של הבית. אנחנו מתרגלים עליו. התחתנו כדי לעבור שלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה