משפט

כוכבת "האח הגדול" הגישה תלונה במשטרה: הריב שכמעט הסתיים באסון

כוכבת "האח הגדול" לשעבר רומי גיאור, שמרה חניה לחבר וניסתה לחסום נהג מלהיכנס לחניה. בעקבות כך, התפתח ויכוח במקום, ואותו נהג נכנס לחניה וכמעט ודרס את גיאור. גיאור הזמינה ניידת והגישה תלונה במשטרה
מערכת ice | 
זוכת האח הגדול חושפת את המעצר (צילום מסך רשת 13, vecteezy)
כוכבת "האח הגדול" לשעבר רומי גיאור, עברה סוף שבוע לא פשוט, אחרי שריב על מקום חניה הסתבך והוביל אותה להגיש תלונה במשטרה. גיאור, הגיעה לישיבה עם חברים בבית קפה בתל אביב, שם ניסתה לשמור מקום חניה. 
אלא שבעקבות כך, היא מנעה מנהג אחר לחנות באותה חניה, זאת בניגוד גמור לחוק. אותו נהג לא התרשם ונכנס בכוח לחניה, מה שכמעט גרם לדריסתה של גיאור כשהוא כמעט פוגע בה ישירות, ובמזל נמנע אסון. כך על פי פרסום של ערן סוויסה ב"ישראל היום". גיאור ואותו נהג רבו על הכביש, כאשר כוכבת "האח הגדול" לשעבר הזמינה משטרה, ואף הגישה נגד אותו נהג תלונה בתחנת המשטרה.
כזכור, גיאור היא לא כוכבת האח הגדול הראשונה שמגישה לאחרונה תלונה במשטרה. רק לפני שבוע, יובל מעתוק, זוכת העונה האחרונה של הריאליטי האהוב ברשת 13, הגישה תלונה במשטרה בעקבות תגובות מכוערות ומגעילות במיוחד שקיבלה בעקבות שיחה שקיימה עם אחיה התאום קובי, שאחת מהן גרמה למעתוק לגשת למשטרה ולהגיש תלונה.
אותו גברת שנגדה התלוננה במשטרה כתבה לה: ״אח שלך לא מת, יש לו פיגור והוא מכוער בצורה קיצונית. היה גואל אותו מכל הכאב, ולנו את תחושת הגועל הזאת כל פעם שאת מעלה לסטורי את הגוש כיעור הזה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה