תיירות

בר רפאלי מעודדת הפרעות אכילה? "עצוב, מאכזב, לא מפתיע"

לאחר ששיתפה וידאו שלה נמנעת ממאפים בארוחה בחופשה שלה, העוקבות תקפו: "אם תחשבי שנייה על הדוגמא שאת נותנת כרגע לצעירות שמבינות שאסור ליהנות מאוכל טעים. תחשבי שוב מה את רוצה לשדר לדור העתיד ועל ערכים חשובים יותר". אחרת הוסיפה: "את דוגמא למופת. מה נגיד?" וגם: "לא מעודדת הפרעות אכילה בכלל"
כפיר אדר |  4
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
נראה שלא משנה מה הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי תעדה, היא מצליחה להוציא לעוקבים שלה וגם לא רק להם את העיניים ברשתות החברתיות, בדגש על הטיקטוק בו החלה להשקיע במיוחד. התמונות המרהיבות שהעלתה מהחופשה הפוטוגנית במלדיביים לא גרמו לסערה כל כך גדולה כשהיא הייתה בהן בביקיני אופנתי, אבל סרטון טיקטוק אחד שלה גרר זעם עצום מצד העוקבות.
רפאלי שיתפה בטיקטוק שלה סרטון של ארוחה בחדר אוכל בחופשה, כשהיא כותבת: "ההבדל בין רצוי למצוי". בווידאו נראו מבחר של מאפים מתוקים ושלל לחמים ובצקים שניצבו לפניה כבחירה.
 
@bar.refaeli

ההבדל בין הרצוי למצוי

♬ Yummy - IFA
"מה שרציתי", כתבה רפאלי על כמה מהמאפים שאכלה לצד תצלום של צלחת צנועה ובה רק חביתה, עגבנייה מבושלת וגם פטרייה. נראה שהשיתוף הזה היה יותר מדי בשביל עוקבות רגישות שטענו כי היא מקדמת הפרעות אכילה.

אחת כתבה לה: "אם תחשבי שנייה על הדוגמא שאת נותנת כרגע לצעירות שמבינות שאסור ליהנות מאוכל טעים. תחשבי שוב מה את רוצה לשדר לדור העתיד ועל ערכים חשובים יותר". אחרת הוסיפה: "את דוגמא למופת. מה נגיד?" וגם: "לא מעודדת הפרעות אכילה בכלל", "עצוב, מאכזב, לא מפתיע".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מאפים בריא או לא זה לא הנושא, יש אישה שהקריירה לה
    יניב 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    זה להיראות במיטבה, היא מתאמנת ואוכל בריא אקסטרה. גם במלון היא לא יכולה ליפול על בורקסים , זה לא הפרעות אכילה זה אכילה נכונה ובריאה. כל ספורטאי צמוד לדיאטה זה לא הופך אותו לאחד שמעודד הפרעות אכילה
    סגור
  • 3.
    אוכל
    אני 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי האידיוט שחושב שמאפים זה בריא. זה רעל. מעלה רמות אינסולין. מי שמעודד אכילת מאפים מעודד השמנה
    סגור
  • 2.
    תגידו ירדתם מהפסים. כל המאפים האלה לא בריאים
    אוהבת אוכל 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לבר היא אכלה בריא כולם צריכים לאכול ככה ולא לבלוס קנאים
    סגור
  • 1.
    באמת!??
    יעל 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הבנות שמגיבות שהיא מעודדת הפרעות אכילה, אסביר לכן משהו, הכל בא מהבית ולא מבר רפאלי! אם הבית שגדלתן בו ובמיוחד אימא שלכן תגדל אתכן בצורה נורמלית אבל אחת לא תהיה מושפעת מזה, אם אימא שלכן תטפטף לכן שאתן תמיד יפות בכל מצב לבר רפאלי לא תהיה שום משמעות עבורכן מה היא אוכלת ומה היא לא, אז יאללה תרדו לה מהגב!
    סגור