תרבות ופנאי

נטע ברזני מגיבה למבקרים: "אי אפשר לחנך אותי; אני מייצרת אש"

לאור הביקורות הרבות שקיבלה ברשת, נטע ברזני משוחחת על הדעת נגדה ומבהירה שאי אפשר לחנך אותה ומספרת שהיא כן דאגה בחתונה לאנשים קרובים שהיא ידעה שלא יוכלו לשלם את הסכום לאירוע
מערכת ice | 
החתונה של נטע ברזני (צילום אור גפן)
בימים האחרונים נטע ברזני ממשיכה לעשות כותרות וזאת לאחר שפרסמה את דעתה על המפגינים נגד הרפורמה המשפטית וגם לאחר שהתלוננה על כך שלא קיבלה צ'קים בחתונה שערכה בדובאי היוקרתית. בשיח ראשון שהתקיים בנושא בתוכנית "מדברות על זה" היא מגיבה על הטענות נגדה.
באשר לנושא הצ'קים ברזני הגיבה ואמרה: "לא מנעתי מאף אחד, מי שאני יודעת שקצת קשה לו יותר לקחתי אותו תחת חסותי. הבאתי סגרתי לו טיסה ומלון, הייתי איתו ולא נתתי לו להרגיש שאני עושה לו טובה. אז את החברים הקרובים, המשפחה והדודים לקחנו איתנו ומימנו להם את הדבר הזה".
יתרה מכך היא סיפרה כי בחרה לא להתחתן בארץ כי היא חיפשה חוויה ארוכה ומגוונת יותר, עם נופים חדשים. 
באשר לביקורות נגדה והניסיון לחנך אותה היא אומרת: "אני מרגישה שהם יכולים לנסות, אבל אי אפשר לחנך אותי. אנחנו חיים בעידן אחר, יש טיקטוק, יש אינסטגרם, אנחנו רוצים לעשות משהו שישעשע את האנשים. אני מייצרת אש וכיף ואני שרופה על זה".
כאמור ברזני ספגה אש אחרי שאמרה כי המפגינים ברחובות לא יודעים למה הם מפגינים, על כך היא מגיבה וטוענת שהיא לא הביעה זלזול אך היא כן ניסתה להוציא הומור ומשהו יותר קליל מהמצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה