קריפטו

הקריפטו היומי: זה המטבע שחזר לעלות אחרי תקופה קשה

ביטקוין ירד היום בשיעור משמעותי לאחר התנודה הקלה של אתמול. יתר המטבעות רשמו תנודות קלות בלבד, כאשר אחד מהם מצליח להפתיע בעלייה שבועית מרשימה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
אחרי הירידות של אתמול, היום הציג שוק הקריפטו מגמות מעורבות, כאשר המטבעות השונים רשמו שיעורי שינוי חיוביים או שליליים קטנים.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, ככל הנראה משלים את הפער מול הירידות של שאר המטבעות אתמול ורושם את הירידה הדרמטית ביותר ברשימה, 1.6%, למחיר של 41,274 דולר ושווי שוק של 782 מיליארד דולר. עם זאת, הוא עדיין נמצא כ-6% מעל ערכו לפני שבוע.
את'ריום, שאתמול ירד בשיעור יחסית משמעותי, עלה היום קלות, בשיעור של 0.15%, למחיר של 2,919 דולר למטבע ושווי שוק של 349 מיליארד דולר. לעומת אותה שעה לפני שבוע מדובר בעלייה של כמעט 13% - העלייה הגדולה בטבלה.
ביננס קוין ירד בשיעור של כחמישית האחוז, למחיר של 395 דולר בקירוב ושווי שוק של כ-65 מיליארד דולר, אך בהשוואה ללפני שבוע הוא נמצא בעלייה של שבעה ורבע אחוזים.

ריפל עלה בשיעור של חצי אחוז, כאשר מחירו העדכני עומד על 81 סנט למטבע ושווי השוק הכולל שלו עד מעט יותר מ-39 מיליארד דולר, המהווים ערכים גבוהים ב-6.7% לעומת יום שני שעבר.
המטבע שהציג את העלייה החדה ביותר היום הוא קרדאנו, שגם בטווח השבועי רשם עלייה מרשימה של 12.74%, למחיר של 90 סנט למטבע ושווי שוק של 30.3 מיליארד דולר.
ואילו דוג'קוין נשאר בערכים דומים לאתמול, עם מחיר של מעט יותר מ-11.5 סנט למטבע ושווי שוק של מעט פחות מ-16 מיליארד דולר – עלייה של כ-5% לעומת השבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה