קריפטו

הקריפטו היומי: המטבעות חזרו לירידות, מי היחיד שעלה?

סוף השבוע הירוק הפך, עבור רוב המטבעות, לתחילת שבוע אדומה. ביטקוין רשם ירידה קלה בלבד, אך שאר המטבעות ירדו במספר אחוזים – מלבד אחד שהפתיע
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik, pexels)
אחרי העליות היפות של סוף השבוע, היום חוזר שוק הקריפטו למגמה שלילית, כאשר רוב המטבעות יורדים בשיעורים משמעותיים.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, חוזר בימים האחרונים לתנודות קלות יותר מיתר המטבעות, ומסתפק בירידה בשיעור צנוע של 0.6% ל-41,613 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 791 מיליארד דולר – ערכים גבוהים בכ-8.2% לעומת שעות הצהריים של יום ראשון שעבר.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, רשם ירידה משמעותית יותר בשיעור של 2.4% למחיר של 2,881 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כ-347.5 מיליארד דולר, אך למרות זאת הוא עדיין נמצא במקום הגבוה ביותר בטבלה לעומת השבוע שעבר – הפרש של כמעט 14%.
ביננס קוין ירד בשיעור של 2.66% למחיר של 392 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כמעט 65 מיליארד דולר, ועומד על 6.65% מעל המספרים של אותה שעה לפני שבוע.
ריפל רשם ירידה בשיעור של 1.61% למחיר של 80 סנט למטבע ושווי שוק כולל של כמעט 39 מיליארד דולר, המהווים נתונים גבוהים ב-3.3% בלבד לעומת השבוע שעבר.
דווקא קרדאנו, שמאז תחילת השנה (ואף מעט לפניה) חווה תקופה קשה עם ירידות חדות יותר מיתר המטבעות ועליות שבדרך כלל לא הצליחו לסגור את הפערים, הוא המטבע המרכזי היחיד שעלה היום, אם כי בשיעור קל בלבד של 0.6% למחיר של 88 סנט למטבע ושווי שוק של כמעט 30 מיליארד דולר – עלייה של 12% בשבוע.
ודוג'קוין ממשיך לדשדש ולהידרדר, עם ירידה יומית של 3.43% חזרה לטווח ה-11 סנט ושווי שוק של מתחת ל-16 מיליארד דולר – אך מצד שני, הוא עדיין מחזיק מעמד 6% מעל הנתונים של יום ראשון שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה