קריפטו

משקיעי הקריפטו באמת משוגעים? זה מה שקרה למחיר הביטקוין

משקיעים בענף הקריפטו מתאפיינים בתכונות שליליות במיוחד, החל מנרקסיזם, סדיזם, מניפולטיביות, רמאות ואף פסיכופתיה, כך על פי מחקר שעליו אחראים חוקרים מאוניברסיטת טורונטו ואוניברסיטת מיאמי. נכון לשעה 9:07 היום, הביטקוין עלה ב-2.09% | כל הפרטים

מערכת ice | 
השקעות קריפטו (צילום shutterstock)
נכון לשעה 9:07 היום (שלישי), מטבע הביטקוין עלה ב-2.06%, שווי השוק שלו מסתכם ב-1.17 טריליון דולר ואילו מחירו עומד על 58,970.6 דולר. במהלך השבוע, המטבע צנח ב- 6.27%.  
עד כה, מטבע הביננס קוין הציג את השינוי החיובי הגבוה ביותר מבין שאר המטבעות הקריפוגרפיים. על פי הנתונים, הביננס קוין עלה ב-5.29%, שווי השוק שלו מסתכם ב- 78.39 מיליארד דולר והוא נסחר במחיר של 533.69 דולר. 
מאמר חדש, אשר בוצע על ידי חוקרים מאוניברסיטת טורונטו ואוניברסיטת מיאמי, מעלה טענות מטרידות במיוחד על משקיעי ענף הקריפטו. על פי המאמר האקדמי שפורסם בכתב העת PLOS One, משקיעים בענף הקריפטו מתאפיינים בתכונות שליליות במיוחד; החל מנרקסיזם, מניפולטיביות ורמאות, פסיכופתיה ואף סדיזם. 
בדו"ח שהוצג במאמר האקדמי, צוין כי בעלות על מטבעות דיגיטליים מיוחסת למספר  מאפיינים שליליים ולא נורמטיביים שונים. לדברי עורכי המאמר האקדמי, אנשים שרכשו מטבעות קריפטו נוטים לתמוך בתיאוריות קונספירציה שונות ולהסכים עם עמדותיהן של קבוצות קיצוניות באוכלוסייה.
בנוסף, חוקרי אוניברסיטת טורונטו ואוניברסיטת מיאמי מציינים כי בעלי נכסים דיגיטליים נוטים לשתף רגשות פופוליסטיים בפורומים שונים. המחקר שהוצג במאמר, אשר כלל מדגם מיצג בן 2,001 מבוגרים אמריקנים, הצביע על כך שהאופי של משקיעים בענף הקריפטו מתאפיין בשלל תכונות שליליות שונות.
לדברי המומחים, משקיעים בענף הקריפטו נוטים לקבל ציון גבוה מאוד במדדים של צורך בכאוס, פרנויה ושאר תכונות נפשיות אחרות של קורבנות. עוד עולה מהמחקר שנערך על ידי חוקרי אוניברסיטת טורונטו ואוניברסיטת מיאמי, פחות מ-30% מהמשתתפים סיפרו כי יש או היה בבעלותם מטבעות קריפטוגרפיים
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה