קריפטו

ענקית הקריפטו בגיוס ענק בישראל: מי הזרימו 13.4 מיליון שקל?

טקטונה מגייסת 13.4 מיליון שקל בהקצאה פרטית מבעלי מניות, דירקטורים וחברי הנהלה בתמורה לחבילת מניות ואופציות
מערכת ice | 
דוחות קריפטו (צילום vecteezy)
טקטונה, החברה הציבורית הראשונה והגדולה בישראל הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים, מדווחת היום על גיוס של 13.4 מיליון שקל מ-25 משקיעים שביניהם נמנים יו"ר דירקטוריון החברה, יריב גילת אשר ישקיע כ-2.5 מיליון שקל וירון יעקובי, בעל עניין בחברה, אשר ישקיע כ-3 מיליון שקל.
החברה תקצה בתמורה מניות שיהוו 17.7% מההון בהנחה של כ-21% ממחיר הסגירה האחרון. עוד תנפיק החברה למשקיעים אופציות לשנתיים במחיר מימוש הגבוה ב-30% ממחיר השוק. בהנחה וימומשו כל האופציות, יוזרם לחברה סכום נוסף בגובה של כ-22.1 מיליון שקל.

בין שאר המשקיעים נמנים גם הנהלת החברה: סגן יו"ר טקטונה ניר ברונשטיין, מנכ"ל החברה יוסי ברנע, סמנכ"ל הכספים גיא הראל וכן מספר משקיעים הנמנים על השורה הראשונה של שוק ההון הישראלי.
יריב גילת, יו״ר טקטונה: ״נוכח אי היציבות הכללית בישראל, לצד התנודות החריפות בשוקי ההון העולמיים, ובמיוחד במטבעות הדיגיטליים, דירקטוריון החברה העריך כי יש חשיבות גדולה בחיזוק היציבות הפיננסית של טקטונה, לצד המשך חיזוק החשיפה למטבעות דיגיטליים ולטכנולוגית הבלוקצ׳יין".
יוסי ברנע, מנכ"ל טקטונה: "אנו מודים לבעלי המניות, המשקיעים, ובכירי החברה על הבעת האמון הזו. וודאי בימים סוערים אלו של חוסר וודאות. טקטונה תמשיך לפעול להגשמת יעדיה וליצירת ערך בעולם הנכסים הדיגיטליים וטכנולוגית הבלוקצ'יין."
במהלך השנה החולפת המשיכה טקטונה ביישום נחוש של האסטרטגיה העסקית וכיום היא החברה הציבורית הגדולה בישראל הפועלת באופן נרחב במספר אפיקים בתחומי הבלוקצ'יין. לאחרונה חתמה החברה על עסקת רכישת 42% ממניות הוריזון מבית אלטשולר-שחם וכן השלימה את השקעתה בחברת קריפטוהאב אשר מפתחת טכנולוגיה חיונית למסחר בקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה