השוק

טקטונה משקיעה 11 מיליון שקל בקריפטו: זו החברה שתרכוש 42% ממנייתה

טקטונה מרחיבה את פעילותה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים: חתמה על עסקה לרכישת כ-42% ממניות הוריזון נכסים דיגיטליים בע"מ. טקטונה תפעל ביחד עם הוריזון ואלטשולר שחם להגדלת בסיס לקוחות הוריזון, חיזוק המותג, הוספת מוצרים משלימים והובלת שיתופי פעולה
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טקטונה, החברה הציבורית הגדולה בישראל הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים, מודיעה כי חתמה על עסקה לרכישת כ- 42% ממניות חברת הוריזון, המעניקה שירותי קניה, מכירה ושמירה של מטבעות קריפטוגרפיים. העסקה נעשתה בהמשך למזכר ההבנות שנחתם בין החברות ובעלי המניות המוכרים בהוריזון, ועודכנה כך שבמועד ההשלמה, תשלם טקטונה תמורה כוללת של כ-11.7 מיליון שקל.  
העסקה כוללת תשלום במזומן בגובה 9.7 מיליון ש"ח לחלק מבעלי המניות בהוריזון בתמורה למניותיהם. בנוסף, טקטונה תשקיע סכום נוסף של 2 מיליון ₪ בהוריזון, בתמורה להקצאת מניות נוספות של הוריזון. לאחר השלמת כל העסקאות הנ"ל, תחזיק טקטונה בכ-42% ממניות החברה. בית ההשקעות אלטשולר שחם ימשיך להיות בעל השליטה בהוריזון ויחזיק בכ- 43% ממניותיה. יתרת מניות הוריזון תוחזק ע"י בעלי מניות נוספים, ביניהם מנכ"ל הוריזון. 
עם השלמת העסקה, תפעל טקטונה לתרום להוריזון מניסיונה בתחום הפעילות על מנת להגדיל את בסיס לקוחותיה ושירותיה של הוריזון, וכן להוסיף מוצרים נלווים ומשלימים. כמו כן, טקטונה תמנה שני נציגים לדירקטוריון בהוריזון.  את טקטונה ייצגו עורכי הדין דניאל מרקוביץ, דנה טרינגל-ליפקה ועמיאל ליבוביץ ממשרד עמית, פולק, מטלון.
אילן שטרק, מנכ"ל הוריזון: "אנו מברכים על הצטרפותה של טקטונה, הסכם זה מהווה הבעת אמון משמעותית בחזון וביכולות החברה. אנו ממשיכים במימוש התכניות האסטרטגיות של החברה ומציגים קצבי צמיחה גבוהים, בין היתר בזינוק מספר הלקוחות ובמחזורי המסחר של החברה. הוריזון פועלת כל העת לקידום חדשנות, אשר נותנת מענה לצרכים המתפתחים של לקוחותינו בעולם משתנה, תוך מתן השירות המקצועי ביותר והשאת ערך רב לכלל לקוחותינו".
יוסי ברנע, מנכ"ל טקטונה: "חתימת העסקה עם הוריזון ובית ההשקעות אלטשולר-שחם מהווה אבן דרך משמעותית עבור טקטונה. אנו מאמינים שהשילוב בין המומחיות של טקטונה בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים לבין הניסיון והתשתיות של הוריזון בשירותים קריפטוגרפיים יאפשר לנו להציע ערך מוסף ללקוחותינו. אנו נעמיד את הידע, הניסיון, המשאבים והפלטפורמה של טקטונה לטובת הוריזון, במטרה להנגיש לציבור המשקיעים את הכניסה לתחום באופן מפוקח ומוסדר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה