השוק

טקטונה חוגגת הישג אדיר: הכנסות החברה צמחו ב-43%

חברת "טקטונה" מכריזה על התוצאות הכספיות לשנת 2023. על פי הנתונים, הכנסות החברה קפצו ב-43% ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-0.7 מיליון דולר. יוסי ברנע, מנכ״ל טקטונה: ״האקטיביות שנקטנו בניהול הנכסים שלנו ובפיזור ההשקעות הוכיחה את עצמה בתוצאות החברה"
מערכת ice | 
יוסי ברנע (צילום אילן בשור)
טקטונה, החברה הציבורית הראשונה והגדולה בישראל הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים, מציגה היום (שני) את הנתונים העולים מדו"ח התוצאות הכספיות לשנת 2023.
על פי הנתונים, נרשמה צמיחה של 43% בהכנסות החברה וה- EBITDA קפץ ב-1.3 מיליון דולר. בגזרת הרווח הנקי של החברה, ניתן להבחין כי שיעור הרווח הסתכם ב-0.7 מיליון דולר, כאשר בשנה שעברה הפסידה החברה 11.2 מיליון דולר. הישג נוסף שרשמה החברה הינו בתחום ההפסד התפעולי. על פי הנתונים, טקטונה מחקה לחלוטין את ההפסד התפעולי המתואם בגובה 9.6 מיליון דולר שרשמה בשנת 2022. 
עוד ציינה החברה כי המשך העליות בשוק הקריפטו בשנת 2024 הביאו את השווי ההוגן של הנכסים הדיגיטליים של החברה, למועד הדוח (במרץ 2024), לכ-8.9 מיליון דולר ארה"ב.
לטענת "טקטונה", תוכנית ההתייעלות העמוקה של החברה, תרמה רבות להפחתת ההוצאות התפעוליות השונות בכ-66%. מסכום בגובה 12.7 מיליון דולר בשנת 2022 ל-4.3 מיליון דולר בשנת 2023.
במהלך השנה החולפת המשיכה טקטונה במימוש של האסטרטגיה העסקית וכיום היא נחשבת לחברה הציבורית הגדולה בישראל אשר פועלת באופן נרחב במספר אפיקים בתחומי הבלוקצ'יין.
לאחרונה השלימה החברה את השקעתה בחברת קריפטוהאב אשר פיתחה ומפתחת טכנולוגיה חיונית למסחר בקריפטו. בנוסף, החברה ממשיכה לבחון עסקאות אסטרטגיות ואחד מיעדיה המרכזיים לשנת 2024 הוא להשלים עסקה משמעותית בתחומה. 
יוסי ברנע, מנכ״ל טקטונה, בירך על הישגי החברה: ״האקטיביות שנקטנו בניהול הנכסים שלנו ובפיזור ההשקעות הוכיחה את עצמה בתוצאות החברה ואנו מאמינים שהיא תמשיך להוות מנוע צמיחה לגידול בפעילות החברה גם בשנים הקרובות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה