השוק

טקטונה מזנקת בהכנסות ומצמצת הפסדים בחציון הראשון

טקטונה הודיעה על זינוק בהכנסות החברה - בחציון הראשון של השנה ההכנסות עלו ועומדים על כ-2.2 מיליון דולר לעומת כ-900 אלף דולר אשתקד
מערכת ice | 
יריב גילת טקטונה (צילום יחצ)
טקטונה מודיעה על חציון טוב במיוחד. הכנסות החברה זינקו והגיעו לכ-2.2 מיליון דולר. בחציון המקביל אשתקד, הכנסות החברה עמדו על כ-900 אלף דולר כתוצאה מעליית ערך ומימוש נכסים קריפטוגרפיים.
לראשונה מאז החלה לפעול בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים, רשמה החברה רווח נקי בגובה 79 אלפי דולר וזאת לעומת הפסד נקי של כ-8.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי של טקטונה עומד החציון על כ-411 אלף דולר לעומת הפסד תפעולי בתקופה המקבילה אשתקד שעמד על כ-7.8 מיליון דולר.
יוסי ברנע, מנכ״ל טקטונה: ״התהליך שהובלנו למיקוד עסקי לצד התייעלות שיושמה בהצלחה, מתבטאים היטב בשיפור התוצאות העסקיות שלנו. העסקאות עליהן דיווחנו לאחרונה ירחיבו את האחיזה שלנו בפלטפורמות ובשירותים שהם בליבת העשייה שלנו״.
כזכור רק לאחרונה טקטונה הודיעה כי תשקיע ותרכוש כ-32% ממניות פלטפורמת המסחר בקריפטו Bit2C בבעלות אלי בז'רנו והדר מקדסי, בתמורה ל-32%. טקטונה היא החברה הגדולה בתעשיית הקריפטו והבלוקצ'יין הנסחרת בבורסה ת"א.
באמצעות אסטרטגיה עקבית ונחושה, מטרת טקטונה היא להפוך לפלטפורמה רחבה ועוצמתית אשר תהיה ערוכה היטב לטרנספורמציה של תעשיות שלמות לעולמות בלוקוצ'יין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה