השוק

טקטונה תרכוש יותר מ-40% מהוריזון: העסקה שמשגעת את שוק הבלוקצ'יין

טקטונה תרכוש 40% מחברת הוריזון מבית אלטשולר-שחם. עם השלמת העסקה, יחזיקו אלטשולר-שחם ובעלי מניות נוספים בכ-60% וטקטונה ב-40% ממניות הוריזון. טקטונה רשמה לאחרונה עלייה של 43% בהכנסות. מנכ"ל הוריזון אילן שטרק: "ערוכים לצאת למסע של הצלחה וחדשנות משותפת ולהשיא ערך עבור לקוחותינו"
מערכת ice | 
יוסי ברנע (צילום אילן בשור)
טקטונה, החברה הציבורית הגדולה בישראל הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים, מודיעה היום (שני) כי התקשרה עם חברת הוריזון, המעניקה שירותי קניה מכירה ושמירה של מטבעות קריפטוגרפיים, במזכר הבנות לרכישת לפחות כ-40% ממניות הוריזון. הוריזון, הנשלטת על ידי בית ההשקעות אלטשולר-שחם, הינה בעלת רישיון למתן שירותים בנכס פיננסי מורחב מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ועוסקת בעיקר במתן שירותי קניה, מכירה ושמירה של מטבעות קריפטוגרפיים בשיתוף המערכת הבנקאית.
בנוסף, הוריזון מציעה מספר שירותים ייחודיים לקהל לקוחותיה כדוגמת הוראת קבע חודשית לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים, מתן שירות מימוש מטבעות קריפטוגרפיים עבור חברות שהנפיקו מטבעות ועוד. טקטונה, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הינה החברה הגדולה בישראל בתחום הבלוקצ'יין והקריפטו. לפני כשבועיים,  דיווחה החברה על קבלת רישיון למתן שירותים בנכס פיננסי (מורחב) מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון למתן שירותים פיננסיים בנכסים דיגיטליים בישראל.
בנוסף, טקטונה פרסמה ב-11 במרץ את תוצאותיה הכספיות לשנת 2023, ושם דיווחה על עלייה של 43% בהכנסות, מעבר לרווחיות ועל EBITDA מתואם משמעותי בגובה 1.3 מיליון דולר. במסגרת העסקה, טקטונה תרכוש מבעלי המניות המוכרים את כל מניותיהם בהוריזון, המהוות כ-36.20% מהון המניות של הוריזון, וזאת בתמורה לסך של כ-18 מיליון שקל, עם מרכיב מזומן בסך של כ-4.5 מיליון שקל ותמורה של מניות החברה, בשווי של כ- 13.5 מיליון שקל.

אילן שטרק מנכל הוריזון (צילום: יח"צ הוריזון)
שווי מניית טקטונה יהיה בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים ולא יפחת מ-1.5 שקל ולא יעלה על 3 שקל למניה. בנוסף, החברה תבצע השקעה בהוריזון בסכום שלא יפחת מ-2 מיליון ש"ח, בתמורה להקצאת מניות הוריזון ובכך תחזיק, לאחר השלמת כל העסקאות, לפחות 40% ממניות הוריזון. שאר מניות הוריזון יוחזקו על ידי אלטשולר שחם אשר תמשיך להיות בעלת השליטה בהוריזון וכן מספר בעלי  מניות נוספים.
אילן שטרק, מנכ"ל הוריזון מבית אלטשולר שחם: "אנו שמחים על החתימה על מזכר הבנות זה שהינו חשוב להמשך ההתרחבות והצמיחה החזקה והמתמשכת של החברה במגוון המוצרים והשירותים שהיא מציעה ללקוחותיה. אני מודה בהזדמנות זו לבעלי המניות על תמיכתם לאורך הדרך, שהיוותה בסיס להתקדמות הוריזון, ומביע את ברכותי החמות לטקטונה, השותפים החדשים שלנו, ומודה על האמון בנו. יחד עם עובדינו הנאמנים והמקצועיים, אנו ערוכים לצאת למסע של הצלחה וחדשנות משותפת ולהשיא ערך עבור לקוחותינו".
 
יוסי ברנע, מנכ"ל טקטונה: "אנחנו שמחים על החתימה ועל השותפות הצפויה עם אלטשולר-שחם בהוריזון ומאמינים שיחדיו נוכל  להצמיח את הוריזון באמצעות הרחבת הצעות הערך ללקוחות. מדובר בסינרגיה חזקה עבור טקטונה  על רקע המומנטום של שוק הקריפטו וטכנולוגיית הבלוקצ'יין. שיתוף הפעולה עם בית השקעות מהגדולים בישראל וכן עם אנשי המקצוע בהוריזון הוא אבן דרך משמעותית בהתפתחות טקטונה. אנו נעמיד לטובת הוריזון את הידע, הניסיון והפלטפורמה של טקטונה במטרה להנגיש לציבור המשקיעים את הכניסה לתחום באופן מפוקח ומוסדר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה