קריפטו

היסטוריה בחברת הקריפטו הישראלית: קיבלה אישור מרשות שוק ההון

טקטונה מקבלת רישיון למתן שירותי מסחר בנכסים דיגיטליים מרשות שוק ההון הישראלית. הרישיון, שניתן עד כה למספר מצומצם של חברות ישראליות, מסדיר את הפעילות של טקטונה מול הגופים הפיננסיים והמשקיעים בישראל, וכולל הרשאה לעיסוק במסחר בנכסים דיגיטליים
מערכת ice |  2
מהפכה בתשלומי הקריפטו (צילום shutterstock, Magma Images)
טקטונה, החברה הציבורית הראשונה והגדולה בישראל הפועלת בתחום הבלוקצ'יין והנכסים הדיגיטליים, מדווחת היום [שלישי] על קבלת רישיון מרשות שוק ההון הישראלית למסחר ומתן שירותים פיננסיים בנכסים דיגיטליים בישראל. הרישיון, שניתן עד כה למספר מצומצם של חברות ישראליות, מסדיר את הפעילות של טקטונה מול הגופים הפיננסיים והמשקיעים בישראל, וכולל הרשאה לעיסוק במסחר בנכסים דיגיטליים.
חברת טקטונה, הנסחרת בבורסה תל אביב, הובילה במהלך שנת 2023  סיבוב השקעה בחברת קריפטוהאב אשר הצטרפה לפורטפוליו ההשקעות של טקטונה אשר שוויו לסוף שנת 2023 עמד על למעלה מ-3 מיליון דולר.
 
יוסי ברנע, מנכ"ל טקטונה: "קבלת הרישיון מרשות שוק ההון, בתום הליך ממושך, מאפשרת לטקטונה ליישם את חזונה ולהנגיש את עולם הנכסים הדיגיטליים לשוק ההון הישראלי. הגופים המוסדיים והמשקיעים בישראל יוכלו להנות ממעטפת שירותים, מוצרים וחשיפה למטבעות באופן מוסדר ומפוקח. טקטונה היא החברה הציבורית הגדולה בישראל בתחום הקריפטו ואנו בוחנים בימים אלו את אופן החשיפה האיכותי לעולמות הבלוקצ׳יין וטכנולוגיות מסחר בקריפטו עבור אותם משקיעים שכבר תקופה ארוכה מבינים את פוטנציאל התעשייה".
אתמול פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לשנת 2023, ושם דיווחה על עלייה של 43% בהכנסות, מעבר לרווחיות ועל EBITDA משמעותי בגובה 1.3 מיליון דולר. הגורמים שתרמו לתוצאות החברה הנם האקטיביות שיזמה החברה במהלך השנה בכל הקשור לניהול נכסיה השונים, תוכנית ההתייעלות העמוקה שביצעה וכן העליות בשווי הנכסים הדיגיטליים. בחברה מציינים, כי העליות בשווי הקריפטו בעולם משקפות את רצונם של הרגולטורים בארה"ב ובישראל לאפשר למשקיעים ליהנות מתשואות המטבעות באופן אחראי, יציב ומסודר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק בישראל
    אזרח 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכשירו את השרץ כדי להרוויח
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    אנונימי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן!
    סגור