קריפטו

מלחמת הקריפטו: זאת המדינה שבה ישתנו החוקים ב-19 ביולי

הרשות לפיקוח פיננסי בדרום קוריאה מפתחת מערכת מעקב בשיתוף עם הבורסות המקומיות . המטרה: לסרוק כל פעילות חשודה בשוק הקריפטו. ב-19 ביולי היא צפויה לעלות לאוויר, ואז גם יכנס לתוקף החוק הראשון להגנה על המשקיעים במטבעות דיגיטליים במדינה
מערכת ice | 
ביטקוין - אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
הרשות לפיקוח פיננסי של דרום קוריאה (FSS) הכריזה היום (שישי) על פיתוח מערכת מעקב 24 שעות ביממה בשיתוף עם הבורסות המקומיות, שתסרוק אחר כל פעילות חשודה בשוק המטבעות הדיגיטליים, כך על פי דיווח של אהרן פורת ב-CryptoJungle. המערכת החדשה צפויה להתחיל לפעול ב-19 ביולי.
באותו יום, צפוי להיכנס לתוקף החוק הראשון בדרום קוריאה להגנה על משקיעי קריפטו. על פי הודעת ה-FSS, בין ינואר למאי השנה הוכן פורמט דיווח סטנדרטי להגשת נתוני עסקאות מהבורסות המקומיות, עליו נבנתה מערכת המפרידה עסקאות חריגות משאר העסקאות השגרתיות.
 
"השתמשנו בקריטריונים של הבורסה לניירות ערך של קוריאה (ה-KRX) לזיהוי עסקאות חריגות", מסרה הרשות לפיקוח פיננסי של דרום קוריאה בהודעתה לתקשורת. "הכנו מודלים ומדדים באמצעות מספר סימולציות, שאנו מצפים כי יסננו עסקאות חריגות בקפידה". 
בתוך כך, לאחרונה דווח כי סטארטאפ הפינטק האמריקני Mesh הכריז על שותפות עם ארנק הקריפטו האיטלקי Conio, במטרה להרחיב את טווח ההגעה שלו לפלטפורמות מסחר קריפטו מרובות כמו קוינבייס וביננס. שיתוף הפעולה יאפשר ל-430,000 הלקוחות האיטלקיים של Conio לגשת ל-10 בורסות קריפטו ולמשוך כספים לארנקי Conio שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה