קריפטו

התחזית של מיליארדר הביטקוין האמריקאי ברקע הבחירות לנשיאות

הבחירות לנשיאות ארה"ב מובילות לשינוי חיובי כלפי שוק הקריפטו מצד המועמדים והמחוקקים. מיליארדר הביטקוין, מייקל נובוגרץ, צופה שהביטקוין יחצה את רף ה-100,000 דולר עד סוף השנה בזכות שינוי גישה זה, עם עלייה צפויה של 40% בשווקי המטבע
רפאל בן זקרי | 
קריפטו-אילוסטרציה (צילום pixabay)
הבחירות לנשיאות בארצות הברית מובילות לשינוי גישה חיובי כלפי שוק הקריפטו מצד שני המועמדים לנשיאות ומצד מחוקקים משני הקצוות הפוליטיים. כעת, מיליארדר הביטקוין, מייקל נובוגרץ, צופה שהביטקוין יחצה את רף ה-100,000 דולר עד סוף השנה, בזכות שינוי הגישה הזה.
נובוגרץ, מנכ"ל Galaxy Digital ואוהד גדול של שוק הקריפטו, אמר בראיון ל-Bloomberg TV כי אם הביטקוין יצליח לעבור את רף ה-73,000 דולר בשבועות הקרובים, הוא יגיע ל-100,000 דולר או יותר עד סוף השנה. כלומר, עלייה של 40% מהמחיר הנוכחי שעומד על 71,500 דולר.
לדבריו, ישנם שני גורמים עיקריים שיכולים לגרום לעלייה מהירה ומשמעותית כזו בביטקוין: בהירות רגולטורית ותזוזות מצד הבנק הפדרלי. ״אנחנו מקבלים בהירות רגולטורית, וגם אם היא לא מושלמת, היא מספיקה כדי שהשוק יבין שהתחום מתקדם," אמר נובוגרץ, וגם ציין שינוי בגישה של הדמוקרטים בוושינגטון כלפי קריפטו, כשהמפלגה פחות רואה בכך נושא פוליטי.
נובוגרץ מאמין שהסרת המכשולים הפוליטיים תביא לחקיקה שתעניק דחיפה נוספת לתחום הקריפטו. כך למשל, אם יעבור החוק השנוי במחלוקת FIT21, הוא יאפשר לבנקים גדולים להיכנס לתחום מכירת וסחר בקריפטו, מה שימשוך השקעות נוספות מצד מוסדות פיננסיים. לסיכום, הוא אומר, כי לא משנה מי ייבחר לנשיאות, התמיכה בקריפטו הופכת ליותר ויותר דו-מפלגתית, מה שמבטיח עתיד מבטיח יותר לתחום.
בחודש שעבר נרשמה הפתעה כאשר רשות ניירות הערך האמריקאית אישרה קרנות סל מבוססות את'ריום ללא התנגדות, מה שמעיד על שינוי בעמדה הממשלתית כלפי תחום הקריפטו, שהביאה לזינוק משמעותי בערך מטבעות הקריפטו. בנוסף, רכישת קרנות סל ביטקוין בשווי כ-163 מיליון דולר על ידי מוסדות פיננסיים מקרבת את הנכסים הדיגיטליים לעולם הפיננסים המסורתי, כאשר טראמפ כבר מקבל תרומות קריפטו לקמפיין שלו בעוד שביידן מנסה לפגוש דמויות מפתח בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה