קריפטו

"הביטקוין יכול להגיע ל-75 אלף דולר בקרוב"

על פי מייקל נובוגרץ , המנכ"ל של גלאקסי דיגיטל, הביטקוין יכול להגיע ל-75 אלף דולר עד שהשלב הנוכחי יעבור, שלב "הקונסולידציה"
מערכת ice | 
קריפטו. אילוסטרציה AI
על פי מייקל נובוגרץ, המנהל של גלאקסי דיגיטל, לא סביר שהביטקוין יחווה ריצת שוורים בעתיד הנראה לעין, מכיוון ששוק הקריפטו כולו נתקע ב"שלב הקונסולידציה" ברבעון זה.
במהלך שיחת ועידה לאחר שהחברה שבמרכזה בניו יורק פרסמה את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון, אמר נובוגרץ שהביטקוין לא צפוי לעבור את רף 75,000 הדולר עד שהשלב הנוכחי יעבור, ואמר שהשוק עדיין עשוי להישאר בשלב זה אפילו ברבעון השלישי של 2024.
בהתייחסות למצב הנוכחי של השוק, נובוגרץ אומר שהמטבע צפוי להישאר בשלב זה או עד שהפד יוריד את הריבית "מכיוון שהכלכלה תאט סוף סוף" או עד שהשוק יעבור את הבחירות לנשיאות בנובמבר 2024, באומרו ש"הבחירות יבהירו את המצב, כך או אחרת, לנוף הרגולטורי הקריפטו".
נובוגרץ גם הרגיע את המשקיעים באומרו ש"אין שום דבר באופק שמכניס אותי לפאניקה", ורמז שהשוק לא צפוי לראות התרסקות. עם זאת, הוא הודה שמחירי השוק "יכולים לעלות ולרדת עם כוחות המאקרו". עבור Galaxy Digital, הרבעון הראשון של 2024 היה טוב, שכן החברה דיווחה על רווח נקי של 422 מיליון דולר וגידול של 50% בנכסים המנוהלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה