שיווק ופרסום
בגיל 57: ישראל קטורזה עושה זאת לראשונה בחייו
הסטנדאפיסט המצליחים ישתף בפעם הראשונה פעולה בפעם הראשונה עם אלי יצפאן בפרויקט חדש

ישראל קטורזה, אחד מהסטנדאפיסטים המוכרים והאהובים בארץ, ישתף בפעם הראשונה פעולה עם אלי יצפאן. השניים, חברו לראשונה ביחד ומכבבים זה לצד זה בקמפיין חדש. הקמפיין, שעלה במוצאי החג, מעודד שימוש במזומן בטלפון ומכריז על הגרלה של 50,000 שקלים בין משתמשי האפליקציה ששילמו באמצעותה על קניות שיתבצעו בחול המועד ועד סוף מאי 2025.
אפליקציית התשלומים קשקאש עלתה עם קמפיין פרסומי רחב היקף בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, תחת הסלוגן: "סלאמת לכספומט". הקמפיין כולל פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטלית רחבה, ומככבים בו הקומיקאים האהובים ישראל קטורזה ואלי יצפאן.

צילום באדיבות קשקאש
מטרת הקמפיין היא לעודד את הציבור להפסיק להוציא מזומן פיזי מכספומטים ולעבור לתשלומים נוחים, מהירים ובטוחים באמצעות אפליקציית קשקאש – פתרון חדשני שמאפשר להעביר ולקבל מזומן ישירות דרך הטלפון הנייד, ללא צורך בכסף מזומן פיזי. השימוש בקשקאש מאפשר חוויית תשלום פשוטה ונגישה לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן – בלי להסתבך עם שטרות, עודף או תורים לכספומט. הקמפיין, שמתבסס על הומור ישראלי נגיש ומוכר, נועד להמחיש איך "קשקאש" מחליפה את הכסף הישן – ולמה מזומן בטלפון זה העתיד.
בקמפיין מכריזה החברה על הגרלה נושאת פרס כספי של 50,000 שקל. במסגרת ההגרלה, כל משתמשי אפליקציית קשקאש שישלמו בחנויות באמצעות האפליקציה עד סוף חודש מאי בסכום מצטבר העולה על 500 שקל ישתתפו באופן אוטומטי בהגרלה שהחברה תערוך. הזוכה יוכל לבצע קניות, באמצעות סכום הפרס, בכל בתי העסק שמכבדים קשקאש כאמצעי תשלום.
קשקאש הושקה לפני כחודשים וחצי והיא האפליקציה הראשונה בעולם לתשלום מזומן בטלפון. מטרת האפליקציה היא להחליף את התשלום בשטרות ומטבעות. מאז השקתה רשמה כ-750,000 הורדות מכל הגילאים והמגזרים וטרנזקציות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. האפליקציה מכילה "כספומט" המאפשר לציבור למשוך כסף מחשבון העו"ש לאפליקציה בכל רגע ומכל מקום.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה