קריפטו

מייסד שותף של את'ריום על אישור קרנות הסל: תפנית משמעותית

ג'ו לובין, מייסד שותף של Ethereum, מציין את אישור קרנות הסל של Ethereum על ידי הרשות לניירות ערך האמריקאית כאירוע שמסמן שינוי חשוב ביחס הרגולטור האמריקאי לקריפטו, ורואה בכך ניצחון פוליטי שעשוי להשפיע על מאבקים משפטיים בתחום
רפאל בן זקרי | 
קריפטו (צילום freepik)
ג'ו לובין, מייסד שותף של Ethereum, סבור כי רצף אירועים שהתרחש לאחרונה, ביניהם אישור קרנות סל של ה-Ethereum על ידי הרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC), מסמן תפנית משמעותית ביחסו של הרגולטור האמריקאי לקריפטו.
לובין, שחברתו Consensys נמצאת בקרב משפטי מול הרשות לניירות ערך האמריקאית, סיפר בראיון ל-Decrypt כי הוא רואה ברצף האירועים ניצחון פוליטי עבור תעשיית הקריפטו, ומצביע על התגבשות תמיכה דו-מפלגתית ברגולציה של הקריפטו. כך, הוא מאמין, זה עשוי להשפיע על מאבקים משפטיים מתמשכים בתחום.
לובין הוסיף כי הוא מאמין שהאישור האחרון של הרשות לניירות ערך האמריקאית הוא סימן לכך שהרגולטור האמריקאי מתחיל להכיל סוף סוף את הקריפטו, וציין שחברות קריפטו צריכות לעבוד בשיתוף פעולה עם רגולטורים כדי לפתח מסגרות רגולטוריות ברורות.
האישור של רשות ניירות הערך האמריקאית את קרנות הסל שעוקבות אחר מחיר האת'ריום יכול להוביל לתקופת צמיחה חדשה עבור תעשיית הקריפטו. עם זאת, עדיין ישנם אתגרים רבים שעומדים בפני התעשייה, ויש אפילו מומחים שמתנגדים למהלך האחרון הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה