קריפטו

הביטקוין עושה היסטוריה: מורגן סטנלי ימליץ על תעודות הסל?

תאגיד השירותים הפיננסים האמריקני בודק היתכנות לאפשר ל-15,000 הברוקרים שלו להמליץ ללקוחותיו על קרנות מסחר בביטקוין. אם המהלך יצא לפועל, הדבר ללא ספק יוכל להחזיר את המומנטום לתעודות הסל, לאחר שרשות ניירות ערך בארה"ב אישרה את השימוש בהן בינואר
מערכת ice | 
מורגן סטנלי (צילום shutterstock)
תאגיד השירותים הפיננסים האמריקני מורגן סטנלי (MS) בודק היתכנות לאפשר ל-15,000 הברוקרים שלו להמליץ ללקוחותיו על קרנות מסחר בבורסה (ETF) בביטקוין (BTC), על פי דוח מ-AdvisorHub. ענקית הוול סטריט פתחה רכישות תעודות סל בביטקוין לאחר שאושרו בתחילת השנה.
עם זאת, הבנק מחפש כעת לאפשר למתווכים שלו להציע תעודות סל של ביטקוין ישירות ללקוחותיו, הוסיף הדוח. המהלך הוא עדות לביקוש לתעודות הסל הנקודתיות ועשוי להביא זרימות נוספות לקרנות. תעודות הסל מאפשרות ללקוחות לקצור את היתרונות של השקעה במטבע הקריפטו הוותיק ביותר ללא חשיפה ישירה.
 
רשות ניירות ערך (SEC) אישרה בינואר 11 תעודות סל ביטקוין נקודתיות. האישור הביא להזרמות מסיביות לקרנות, ובהמשך גם לביטקוין. עם זאת, אלו הצטמצמו כבר זמן מה, כאשר BlackRock רשמה אפס תזרים יומי לתעודת הסל שלה בפעם הראשונה אי פעם ביום רביעי, לפי Farside. אם מורגן סטנלי יאפשר לברוקרים שלו להמליץ על תעודות סל של ביטקוין, הדבר ללא ספק יוכל להחזיר את המומנטום לקרנות. מורגן סטנלי סירב להגיב על הדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה