כסף וצרכנות

"עסקים ומותגים הם שותפים לשמירה על הביטחון הכלכלי והחוסן הלאומי"

איגוד השיווק הישראלי קיים מפגש מיוחד למנהלי שיווק העוסק בהכנת תוכניות העבודה לשנת 2024 על רקע מלחמת חרבות ברזל. אלעד רביד, סמנכ"ל שטראוס: "צריכים לעשות את המיטב בחלקתנו".  מנכ"לית באומן בר ריבנאי: "נצטרך לפעול לצד תנודות עוצמתיות של רגשות"
מערכת ice | 
עסקים בזמן מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, shutterstock)
לאחר שלושה מפגשים בנושאים הקשורים לפעילות מחלקות השיווק, שקיים איגוד השיווק הישראלי בזום הגיעו אמש (ראשון) כ-200 אנשי ונשות שיווק למפגש פרונטלי במוזיאון תל אביב לאמנות, תחת הכותרת מפגש מחשבות ותובנות לקראת תוכניות עבודה 2024. במפגש הציגו בכירים ובכירות מעולם השיווק והפרסום את נקודת המבט המקצועית שלהם ושלהן על פעילות מחלקות השיווק ועל תהליך בניית תוכניות עבודה בתקופה של חוסר ודאות קיצונית. 
את המפגש פתחה מנכ"ל איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין, שציינה: "התפקיד שלנו באיגוד השיווק הוא לתמוך באנשי השיווק ולהעניק להם מידע רחב ורלוונטי ככל האפשר כדי שיוכלו לעשות את עבודת השיווק המקצועית והטובה ביותר ובנוסף, לייצר מפגשים מקצועיים בהם נפגש כקהילה. אנשי ונשות השיווק הם המנהיגים בחברות וככאלה צריכים לעשות כמיטב יכולתם להניע את גלגלי הכלכלה".

בתמונה (מימין לשמאל): מנכ"ל באומן בר ריבנאי – שלי שמיר קינן, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי – סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"ל שיווק וטרנספורמציה דיגיטלית בשטראוס ישראל – אלעד רביד (צילום: עזרא לוי)
אלעד רביד, סמנכ"ל שיווק וטרנספורמציה דיגיטלית בשטראוס ישראל דיבר על התאמת תוכנית העבודה לשנת משבר. "אנו צריכים לעשות את המיטב בחלקתנו. עסקים ומותגים שותפים באחריות לשמירה על הביטחון הכלכלי, על החוסן ועל המורל הלאומי", ציין רביד והציג כלים ודרכי פעולה לתקופת המלחמה. לאחר מכן, שלי שמיר קינן, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, דיברה על תכנון בזמן משבר וציינה כי "נצטרך לעבוד ולפעול לצד תנודות עוצמתיות של רגשות ולהמשיך, צריכה להיות זהירות יתר בפרסום המותגים בעת הזו והתייחסות לשינויים שחלו בתפיסותינו". 
טל גור נוז'יק, מנהלת אגף שיווק, מוזיאון תל אביב לאמנות, דיברה על האומנות ששינתה כיוון בתקופת המלחמה ועל תפקיד המוזיאון בעת הזו. את הכנס חתמו יעל קנדר, מנהלת חטיבת BDO Digital, שנתנה הצצה לטרנדים שצפויים לשלוט בשיח ב-2024, וגלית ליבר, מנכ"ל Bakara, שהציגה את עוגת הפרסום במדיה לשנת 2023 וקיימה דיון עם הקהל על תכנון מדיה ותכנון תקציב שיווק לשנת 2024 במציאות משתנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה