תיירות

טסים בקרוב לתאילנד? אזהרת מסע חדשה לתיירים ביעד האהוב

אזהרת מסע חדשה יצאה מבריטניה בנוגע לחשש מפגיעה בתיירים באזור דרום תאילנד. ומה בנוגע לישראל? אזהרת המסע של המל"ל לאותם אזורים נותרה כמו בתחילת המלחמה, בדרגת סיכון 4. ומה עם האיים הפופולריים ביותר על הישראלים?
מערכת ice |  2
תאילנד (צילום freepik)
אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים בעולם היא ללא ספק המדינה תאילנד. מדינת האיים המדהימה מושכת אליה עוד ועוד תיירים מישראל, בטח מאז שהחלה מלחמת "חרבות ברזל". 
אלא שכעת, עושה רושם כי ישנה אזהרת מסע חדשה לחלק מהאיים בתאילנד, שמלחיצה את הישראלים שמתכננים לנסוע, או לחילופין שוהים בימים אלו במדינה. אלא שלא מדובר באזהרת מסע שיצאה מישראל, אלה מבריטניה, עוד מדינה ששולחת כמויות גדולות במיוחד של תיירים לתאילנד.
הרשויות בבריטניה פרסמו אזהרת מסע לחלק מהאיים בדרום תאילנד, כאשר הם טענו כי קיים חשש לאירועים חריגים באזורים אלו, שעלולים לפגוע גם בתיירים. האזור אליו מתייחסים כמסוכן בבריטניה הוא אזור בדרום תאילנד הגובל במלזיה, אליו לא מגיעים יותר מדי תיירים, אך חשוב לדעת לפני שטסים שמסוכן באזור הגבול עם מלזיה.
המטה לביטחון לאומי בישראל כבר הוציא הודעה דומה בתחילת המלחמה. חשוב לציין כי האזורים הפופולריים בדרום תאילנד בקרב ישראלים, בין היתר האיים פוקט, קופנגן, קוסמוי וגם עיר הבירה בנגקוק ופטאיה, הם באזהרת מסע 1, כלומר בטוחים לתיירים. האזור המדובר כאמור הוא בגבול מלזיה, בסמוך לערים נרתיוואט, פטאני, יאלה ועוד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא מסבירים יותר ממה צריך להיזהר?
    G 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם היתה עיתונאות . היום העתק הדבק
    סגור
  • כי זו חארטה
    רוני 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו אזהרה בכלל בריטית. בישראל זה קבוע שאסור להתקרב לאזור הגבול עם מלזיה...
    סגור