כסף וצרכנות

פיצה מעדנות חוזרת למדפים בסופרמרקטים: מה גרם להיעלמות?

הפיצה האהובה של מעדנות, שמאז פרוץ הלחימה ירדה מהמדפים מכיוון שהמפעל בטווח הטילים ובפיקוד העורף ביקשו לפנות את מיכלי האמוניה במפעל החברה בגן יבנה, ולא הייתה אפשרות לייצר את המוצר, חוזרת למדפים
מערכת ice | 
ארוחה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בשורה אדירה לאוהבי הפיצות הקפואות. אחרי חודשיים בהן היו חסרות במדפים, הפיצות של ״מעדנות״ שוב במקפיאים בסופרמרקטים ברחבי ישראל, זאת לאחר שההגבלות שהיו הוסרו וניתן לייצר אותן שוב.
כזכור, נדב בורנשטיין, מגיש קשת 12 שיתף כי אחרי שנשאל פעמים רבות בתקופה האחרונה מדוע פיצה מעדנות נעלמה מהמדפים, יש לו תשובה לכך. בורנשטיין ענה לשאלה 'למה מאז פרוץ הלחימה אין פיצה מעדנות. איפה איפה איפה הפיצה מעדנות?', לדבריו אחרי בדיקה נמצאה התשובה.
בורנשטיין הסביר כי כדי להקפיא את הפיצה במפעל בגן יבנה עושים שימוש באמוניה. "זה מה שמאפשר להקפיא את הפיצה הרותחת במינוס ארבעים מעלות ישר אחרי הכנתה, ומה ששומר על הטעם הטרי. אלא שמאז פרוץ הלחימה ומכיוון שהמפעל בטווח הטילים בפיקוד העורף ביקשו לפנות את מיכלי האמוניה, ולכן אין אמוניה, ואין פיצה מעדנות".

עוד הוסיף וכתב: "יש ג׳חנון. יש בורקס. פיצה אין. אז מתי יהיה? במעדנות עובדים בימים האלה לקבל את האישורים שיאפשרו להם לעמוד בביקושים וגם כמובן לשמור על ההנחיות וביטחון העובדים".
תגובת מעדנות הייתה: ״לצערנו הרב עקב הנחיות פיקוד העורף מפעל מעדנות הממוקם בדרום מוגבל ועובד באופן מצומצם. כתוצאה מכך, חלק ממוצרי מעדנות האהובים נמצאים במחסור. אנו פועלים לקבלת האישורים שיאפשרו לנו לעמוד בביקושים תוך שמירה על ההנחיות וביטחון עובדינו״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה