השוק

תנובה שוב מעלה מחירים: מעדנות, מאמא עוף וטירת צבי יתייקרו

גל ההתייקרויות לא עוצר: תנובה הודיעה היום על עדכון מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4% וטירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. תנובה: "העלייה לאור הגידול החד בחומרי הגלם בשנתיים האחרונות"
מערכת ice | 
תנובה מעלה מחירים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זליגר)
אחרי עליית מחירי החלב, שוב הולך לכאוב לנו בכיס: חברת תנובה הודיעה הבוקר (רביעי) על עדכון מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. כמו כן, לראשונה מזה כ-15 שנה, יעודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. המחירונים המעודכנים ללקוחות יכנסו לתוקף ביום חמישי, 1.6.2023.
מתנובה נמסר כי עדכון המחירים חל לאור העלייה החדה במחירי הסחורות וחומרי הגלם בשנתיים האחרונות, בהם מחירי הקמח, חזה העוף, הבקר, השמן, והירקות, ותשומות נוספות דוגמת חשמל, דלק, מים, שכר עבודה ועוד. "כך למשל חומר הגלם חזה עוף המהווה כ-50% לפחות מהרכב מוצרי מאמא עוף, התייקר לחברה בתוך שנתיים בכ-25%, ומחיר הקמח התייקר למעדנות בכ-43%", נמסר מהחברה.
כזכור, תנובה העלתה בשבוע שעבר את מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים בשיעור של 4.65%, ולאחריה הודיעו גם החברות טרה (7%) ושטראוס (2.33%) על העלאת מחירי מוצריהן הלא מפוקחים.
עליית המחירים באה לידי ביטוי במדד הגבוה של חודש אפריל שעלה ב-0.8% בעוד התחזיות הפסימיות ביותר צפו עלייה של 0.5%. האינפלציה בקצב שנתי של 5%, ועליות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: ירקות ופירות טריים שעלו ב-4%, תחבורה שעלתה ב-2.5%, הלבשה והנעלה ב-1.9%, תרבות ובידור ב-1.8%, דיור ב-0.5% ומזון שעלה ב-0.4%. ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי תחזוקת הדירה שירד ב-0.5% וריהוט וציוד לבית שירד ב-0.2%. מדד אפריל לא לקח בחשבון את גל עליות מחירים הנוכחי בתחום המזון כולל ירקות ופירות וכאמור זה של תנובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה