מדדים ומחקרים

מגפת הפיצה: לא תאמינו כמה משולשים אתם אוכלים בשנה

סקר חדש חשף שהאזרח הממוצע בארה"ב אוכל לא פחות מ-180 משולשי פיצה בשנה. הסקר מצא עוד מהן התוספות האהובות ביותר בקרב הציבור, וכי הפיצה המועדפת עליו היא פיצה קפואה, ולא פיצה טרייה במסעדה או במשלוח
מערכת ice | 
פיצה (צילום pexels)
אי פעם תהיתם כמה פיצות אתם אוכלים בשנה? ובכן סקר חדש גילה שמדובר בלא מעט משולשים. סקר שנערך בקרב 5,000 אנשים בוגרים בארה"ב מצא שאמריקנים אוכלים מספיק פיצה בשנה כדי למלא מזוודה גדולה.
עוד נמצא בסקר כי האדם הממוצע אוכל יותר מחצי פיצה (כחמישה משולשים) בישיבה אחת. בפועל, אמריקנים אוכלים פיצה כשלוש פעמים בחודש, בכל חודש נתון. משמע, האמריקני אוכל כ-180 משולשים בשנה. הסקר מצא עוד כי אזרחי ארה"ב מעדיפים פיצות קפואות שמוכנות לאפייה מהירה (30%), מאשר פיצות טריות שמגיעות ממסעדה (26%), ואפילו יותר מפיצות שמגיעות בשליחות (16%). 
הנתון מעלה לא מפתיע לאור העובדה שכמעט חצי (46%) העידו שהם מעדיפים פיצה שמגיעה אליהם הישר מהתנור. 
האהבה הגדולה למאכל האיטלקי לא נגמרת כאן. 74% העידו שהם יהיו מרוצים מלאכול פיצה בכל אחת מהארוחות במהלך היום, ו-69% אפילו מעדיפים לאכול פיצה לארוחת בוקר. 25% מהמשיבים אוהבים פיצה עד כדי כך שהם היו מוכנים להגיש אותה כאחת המנות בחתונה שלהם.
ברוח זו, נמצא כי פיצה מהווה חלק מרכזי בחגיגות וזמנים מיוחדים בחייו של האמריקני. למשל, בשישי בערב (64%), בערבי סרטים (64%) במסיבות סיום (57%) ועוד. 
הסקר, שנערך בידי OnePoll עבור אמזון פרש, גילה גם מה האמריקנים אוהבים מעל הפיצה שלהם, ומה הופך את הפיצה "למושלמת". לדעתו של האזרח הממוצע, פיצה מושלמת היא כמובן עגולה, עם חלק חיצוני פריך, ולה רוטב עגבניות ומוצרלה. מבחינת תוספות, התוספת המועדפת היא פפרוני, ואחריה נקניקיות, פטריות ואז גבינת פרמז'ן. 
משיבים נוספים העידו שהם אוהבים גם תוספות צד של פלפל אדום, פלפל חריף ורטבים. מנגד, האמריקנים ממש מתנגדים לתוספות הבאות: אבוקדו, מק אנד צ'יז, חציל, אננס ועוף מטוגן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה