כסף וצרכנות

פאפא ג'ונס פותחת שני סניפים חדשים: אלו הערים שיהנו

רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס פותחת שני סניפים חדשים בנתניה ובפרדס חנה-כרכור ובכך היא מגיעה לפריסה של 29 סניפים בישראל
תום נחום | 
פאפא ג'ונס (צילום יחצ)
רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס פותחת שני סניפים חדשים בנתניה ובפרדס חנה-כרכור ובכך היא מגיעה לפריסה של 29 סניפים בישראל. רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס, המונה מעל 6,000 סניפים ברחבי העולם, פותחת החודש שני סניפים חדשים בערים נתניה ופרדס חנה-כרכור.
"PAPA JOHN'S" ממשיכה להתרחב ולפתוח סניפים חדשים בישראל: פאפא ג'ונס נתניה ופאפא ג'ונס פרדס חנה. בהודעה הרשמית נכתב כך: "הרשת, שחרטה על דגלה את איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים, מתכננת להרחיב את פריסתה בארץ כפי שהבטיחו בעלי הרשת החדשים, מוטי וחן ריכטר. במסגרת זאת, הסניפים החדשים שנפתחו בכתובות: ישראל זנגויל 11, נתניה והסניף הנוסף ברח' הנחילות 2, פרדס-חנה, יעניקו שירות משלוחים מהיר לכל העיר (עד 30 דקות) לצד אופציה של איסוף עצמי".

"הסניפים החדשים הוקמו בהשקעה של כ-2 מיליון שקל ונבנו בהתאם לקונספט העיצובי החדש שמובילה הרשת הבינלאומית בכל העולם, ויספקו משלוחים ואף מקומות ישיבה מסודרים במקום. PAPA JOHN'S ידועה במרכיבים הטריים והאיכותיים בהם היא משתמשת: רוטב העגבניות המפורסם המיובא מארצות הברית לכל סניפי הרשת בעולם, מבוסס על תערובת עגבניות איכותיות בתיבול סודי. בצק טרי המיוצר מדי יום במפעל לפי המתכון הבינלאומי של פאפא. הבצק אינו עובר הקפאה ואת הטריות מרגישים בכל ביס. אה, וכמובן, אינו מכיל תוספים סינטטיים. 100% מוצרלה משובחת ללא פשרות וללא תחליפים. כמו כן, בפאפא עושים שימוש בגבינות איכותיות נוספות: פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה ופרובולונה".
שעות פעילות הסניפים והמשלוחים: ראשון עד שבת, בין השעות 12:00-00:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה