שיווק ופרסום

"כל הסיכון עלינו": רשת פאפא ג'ונס בקריאה ייחודית לזכיינים

רשת הפיצריות הבין-לאומית פאפא ג'ונס יוצאת היום בבשורה לזכיינים ומזמינה אותם לקחת לבוא ולהיות שותפים מבלי לסכן את עצמם בלקיחת הלוואות שמסכנות אותם. חן רוטנברג ריכטר: "היתרון הוא שהם הופכים להיות שותפים, אבל כל הסיכון עלינו"
מערכת ice |  1
חן רוטנברג ריכטר (צילום עמיר צוק)
רשת הפיצריות הבין-לאומית פאפא ג'ונס יוצאת היום בבשורה לזכיינים ומזמינה אותם לקחת לבוא ולהיות שותפים מבלי לסכן את עצמם בלקיחת הלוואות שמסכנות אותם.
"הרשת שלנו לא רק מדברת על אוכל טעים ואיכותי, אנחנו משקיעים מאד בחוויית הלקוח וחשוב לנו מאד לשמר אותה עם כל זכיין שנכנס לרשת וזו הסיבה שפיתחנו את המודל הנוכחי שהרשת העולמית אימצה אותו בכל העולם", אומרת חן רוטנברג ריכטר, מבעלי הרשת.
פאפא ג'ונס היא הרשת השלישית בגודלה בארה"ב, ומונה 6,000 סניפים. בני הזוג ריכטר הם זכייני הרשת בארץ זה שלוש שנים, והסניפים פרוסים מאילת עד פרדס חנה. התוכנית העסקית כוללת התרחבות לכ-30 סניפים נוספים בחמש השנים שנים הקרובות, כולל בצפון הארץ. כיום מועסקים ברשת כ-1,000 עובדים.
בשנה האחרונה זכו הזוג ריכטר בתואר "זכיין השנה" מכל מדינות העולם. שניים מהסניפים שלהם נכנסו לטבלת חמשת הסניפים המובילים של הרשת הבין-לאומית.
"סניף רמת גן וסניף רחובות שברו שיאים גם עבור הרשת העולמית ומדובר על סניפים בערים קטנות יחסית! זה מה שגרם למשלחת מחו"ל להגיע אלינו לפני מספר חודשים בשביל לראות מה עושים פה אחרת ואיך הגיעו להישג הזה", מציינת ריכטר.
המודל החדש מביא איתו את האחריות הבסיסית והניהולית של הזכיינים. הם נדרשים לשלב את מירב המאמצים בכדי להבטיח שהסניף שלהם יופעל הצורה הטובה והיעילה ביותר. חשיבות ההכשרה והתמיכה מצד הבעלים היא משמעותית ביותר. הזכיין יכול להתרכז בעשייה המקצועית שלו במקום בלחצים של החזרי הלוואות והוצאות.
"היתרון הוא שהם הופכים להיות שותפים, אבל כל הסיכון עלינו - ההתנהלות מול ספקים, התזרים וכו'. הזכיין רק קם בבוקר בשביל לנהל את החנות, ומקבל משכורת, אחוזים מהרווחים ובונוסים. בחודשים האחרונים הרצנו את המודל הזה וראינו שהוא מוצלח - היו כאלה שקנו עוד אחוזים, ואחרים מתרחבים לעוד סניפים. עכשיו אנחנו מרחיבים את המהלך", חותמת ריכטר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זכיינות זה דרעק
    שקד 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכתבו כפר השקעות בגוגל ותראו כמה תביעות של זכיינים נגד עידן 2000 וכפר השעשועים
    סגור