נדל"ן ותשתיות

פאפא ג'ונס פותחת סניף חדש בישראל: זו העיר שנבחרה

רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס ממשיכה להתרחב: משיקה סניף ראשון בעיר הוד השרון שהופך לסניף מספר 27 של הרשת בישראל
מערכת ice | 
פיצה פאפא גונס (צילום אמיר מנחם)
פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, ממשיכה להתרחב ולפתוח סניפים חדשים בישראל: הרשת, שחרטה על דגלה את איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים, ממשיכה להרחיב את פריסתה בארץ כפי שהבטיחו בעלי הרשת מוטי וחן ריכטר וכעת מגיעה להוד השרון.
הסניף החדש שנפתח ברחוב דרך רמתיים 95, תחת ניהולו של הזכיין ניר אלוק, מתפרש על פני 80 מ"ר ובהקמתו הושקעו מעל למיליון שקלים. הוא משודרג בעיצובו כמו יתר הסניפים ברחבי הארץ והוא נבנה בהתאם לקונספט עיצובי חדש שמובילה הרשת הבינלאומית בכל העולם.  

רשת פאפא ג'ונס הוקמה לפני כ-30 שנה ע"י ג'ון שנאטר ומונה מעל 6,000 סניפים בכ-50 מדינות. זוהי רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם ששברה שיאי מכירות בחודשים האחרונים. ההצלחה של פאפא ג'ונס טמונה בהקפדה על איכות וטריות חומרי הגלם, כפי שרשום בסלוגן של המותג: "מרכיבים איכותיים יותר, פיצה טובה יותר" וזה מה שמציב אותה ללא תחרות מול מותגי פיצה בינלאומיים אחרים.
רשת פאפא ג'ונס משקיעה עד הפרט הקטן במכלול המרכיבים של הפיצות בכדי להבטיח שהלקוחות תמיד יקבלו את הפיצה האיכותית והטובה ביותר: רוטב העגבניות המפורסם מיובא מארה"ב והוא אחיד וזהה בכל סניפיה בעולם; הבצק הטרי מיוצר עפ"י מתכון מקורי וסודי,  מדי יום במפעל בישראל ונשמר בקירור, ללא הקפאה ונשלח מדי יום לסניפים. בפאפא ג'ונס אף הקרטון מגיע ארוז עם מדבקת 100% הסטריליות האוטמת את המגש מרגע יציאתו מהתנור ועד פתח הבית, וכך מבטיחה שהפיצה תגיע באופן הטוב והסטרילי ביותר אל הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה