כסף וצרכנות

הלוואות שוברות שוק? זה הבנק שזכה במכרז הענק

משרד הביטחון בחר בבנק הבינלאומי למתן הלוואות ושירותים בנקאים לזכאי מערכת הביטחון, בהם משרתי צבא הקבע, אוכלוסיית נכי צה"ל ומשפחות שכולות.
מערכת ice |  1
בנקים (צילום Magma Images)

בתום הליך מכרזי שניהל אגף הכספים במשרד הביטחון, נבחר הבנק הבינלאומי לספק שירותים בנקאיים ומתן הלוואות לזכאי מערכת הביטחון, ביניהם: נכי צה״ל, משפחות שכולות, משרתי צבא קבע, גמלאי צה״ל, אזרחים עובדי צה״ל, עובדי וגמלאי משרד הביטחון ועוד. 

מטרת המכרז הינה לספק הלוואות ושירותים בנקאיים במחירים תחרותיים לכלל זכאי המשרד העובדים והמשרתים. ההתקשרות הינה לתקופה של 7 שנים, עם אופציה ל-3 שנים נוספות, וכוללת גם המשך הפעלת סניפי אוצר החייל בבסיסי צה״ל.
 



קבוצת הבנק הבינלאומי נמנית עם חמש הקבוצות הבנקאיות הגדולות בישראל כמו הפועלים, לאומי, דיסקונט ומזרחי טפחות. הקבוצה מעניקה מגוון רחב של שירותים בנקאיים ומוצרים פיננסיים ללקוחותיה במקצועיות וברמת שירות גבוהה.

כמו כן, בקבוצה מספר מותגים: החברה האם – הבנק הבינלאומי, החברה בת בנק מסד, מותג אוצר החייל, יובנק ופאגי, המהווים רשת של כ-140 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ. לבינלאומי מאזן בהיקף של כ- 170 מיליארד שקל ובסיס הון רחב ויציב, מהגבוהים במערכת הבנקאית, המעיד על איתנותה הפיננסית של הקבוצה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחירה שגויה
    ההלך 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמת שירות נוראית. חוסר מקצועיות בסניפים.
    סגור