כסף וצרכנות

עוקץ על חשבון רכבת ישראל: כרטיס נסיעה לשנה ב-10.5 שקל?

רק לאחרונה בעמוד פייסבוק בשם 'טיולים זולים', עלה פוסט עם תמונה של רכבת ישראל, ובו נכתב: "מפעלת הרכבות הישראליות מציעה לכל מי שרוצה לרכוש כרטיס שנה של נסיעה תמורת 10.5 שקלים. כנסו לקישור וקנו כרטיס". אלא, שמדובר בניסיון לגנוב את פרטיכם האישיים וכעת התופעה מתרחבת
מערכת ice |  1
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
ניסיונות העוקץ לא נפסקים. אחרי דואר ישראל, שופרסל, רמי לוי, ביט, פייבוקס, המכס וכמובן חברת החשמל, כעת מגיעה הונאה חדשה שמנסה לגנוב את פרטיכם האישיים ופרטי האשראי שלכם על חשבון רכבת ישראל, שמככבת כפלטפורמה לעוקץ חדש של נוכלים.
במאקו הוצג פוסט עם תמונה של רכבת ישראל, ובו נכתב: "מפעילת הרכבות הישראליות מציעה לכל מי שרוצה לרכוש כרטיס שנה של נסיעה תמורת 10.5 שקלים. כנסו לקישור וקנו כרטיס". כמובן שאין כזה מבצע ומעולם לא היה.

אלא, שמדובר בהונאה, עליה הזהירה מגישת 'הכל כלול' לשעבר ברשת 13 סיון כהן סבן שכתבה: "רגע של נוכלות, מזהירים בצדק מהמלכודת הזאת, זו הונאה לא ללחוץ על הלינק", כאשר היא הוסיפה צילום מסך מתוך הקבוצה.
רק לאחרונה התקבלה בלא מעט טלפונים בישראל הודעה מוזרה במיוחד שמתחזה לכזו מדואר ישראל או מהמכס, שם נכתב, השגיאות במקור: "חבילה שלך עצר במכס, אתה צריך לשלם 6.21 שקלים, לשחרר מכו". להודעה המדוברת צורף קישור שדרכו ניתן לשלם את הסכום ולפדות כביכול את החבילה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודים זבל
    להכניס את בעל הבית ס 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהודים זבל ימח
    סגור