כסף וצרכנות

מחסור במילקי? שטראוס מצטרפים לשביתה הכוללת

בהודעה שהוציאה שטראוס היום (שני) לעובדיה הודיעה כי היא מצטרפת למחאה. במסגרת המחאה תסגור שטראוס את מטות החברה למשך 48 שעות, אך המפעלים הלוגיסטיים ומוקדי השירות ימשיכו לפעול כרגיל
מערכת ice |  1
עופרה שטראוס (צילום תום להט)
שטראוס מצטרפת לקריאה לעצור את החקיקה ולהיכנס להידברות וסוגרת את מטות החברה למשך 48 שעות. המפעלים הלוגיסטיים ומוקדי השירות ימשיכו לפעול כרגיל.
הבוקר (שני) הוציאו עופרה שטראוס, שי באבד, דירקטוריון והנהלת הקבוצה לעובדי שטראוס בה נאמר: "מדינת ישראל נמצאת באחת התקופות המטלטלות והמורכבות ביותר שידענו. כבר לפני מספר שבועות פנינו, יחד עם ראשי המגזר העסקי, בפנייה ציבורית לנשיא המדינה ולראש הממשלה להיכנס להידברות.

"נוכח השסע ההולך ומעמיק בעם והמציאות סביבנו החלטנו לנקוט עמדה ולדרוש מהנהגת המדינה לעצור את החקיקה במטרה להגיע להסכמות נרחבות. לפיכך, החלטנו לסגור את מטות החברה למשך 48 שעות ולקחת חלק בשביתה הכללית במשק.
על מנת לשמור על רציפות בייצור מזון וכחלק ממשק לשעת חרום, המפעלים, הלוגיסטיקה, מוקדי השירות והמכירות שלנו ימשיכו לעבוד. אנחנו קוראים לראש הממשלה ולחברי הממשלה לעצור באופן מידי את הליכי החקיקה, לפעול כדי לעצור את השסע בעם ולהוריד את גובה הלהבות.
"היום, בוקר קשה כזה, אין מקום לפוליטיקה – יש רק מקום לאחדות ולמנהיגות. אנחנו חייבים להציב את המדינה שלנו מעל הכול, כי אין לנו ארץ אחרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם הם סובלים מדרישות ערוץ 14 לפרסומות "כשרות" ?
    יבואן 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ניסתי לפרסם בערוץ 14 הדרישות שלהם מחייבות להפיק פרסומת נפרדת עבורם מה יהיה ? בסוף פרסומות יהיו ללא נשים ורק עם רבנים עם כיפה
    סגור