שיווק ופרסום

מת'יו מקונוהיי מעורר סערה: הרוויח מיליונים על גבם של המפוטרים?

למרות שהפיטורים ההמוניים הזניקו את המניה של סיילספורס, זה לא מסתדר לקצץ אלפי עובדים ובנשימה אחת לשלם מיליונים לכוכב הוליוודי שינהל את הקריאייטיב של החברה
מערכת ice | 
מת'יו מקונוהיי (צילום shutterstock)
ענקית התוכנה האמריקאית סיילספורס (Salesforce) נמצאת כעת בעין הסערה לאחר שביד אחת פיטרה כ-10% מכוח העבודה שלה, מה שהותיר כ-8,000 עובדים מובטלים, וביד השנייה שילמה לא פחות מ-10 מיליון דולר לכוכב ההוליוודי מת'יו מקונוהיי שישמש כ"מנהל קריאייטיב".
על פי החשיפה של הוול סטריט ג'ורנל, המנכ"ל מארק בניוף הביא את מקונוהיי לחברה מכיוון שהשניים חברים. מקור שדיבר עם העיתון טען כי התגמול של מקונוהיי - שהיה תערובת של מזומנים ומניות - צריך להיות מאושר על ידי ועדת התגמול של סיילספורס. בניוף טען כי "אין לו חלק" במספרים הסופיים של עסקת האישור.
מערכת היחסים הזו גם הובילה לשידור פרסומת מושקעת במהלך הסופרבול בשנה שעברה שעל,ה ככל הנראה 5 מיליון דולר רק עבור זמן השידור, לא כולל עלויות הפקה.
  
לשלם לשחקן 10 מיליון דולר בשנה כדי להיות דובר ו-"מנהל קריאייטיב" זה בסדר כשהחברה עפה גבוה. זה פחות אטרקטיבי בסמוך לפיטורים המוניים שנועדו להוציא את החברה מהשפל הכלכלי המתמשך.
התנאים המדויקים של החוזה של מקונוהיי עם סיילספורס, כולל התאריכים המעורבים והאם הוא עדיין במשכורת החברה, אינם ידועים. אבל לפי הדיווחים הוא השתתף בפגישות קבלת החלטות ברמה גבוהה בחברה יחד עם המוזיקאי will.i.am. וייתכן שגם לאחר הפיטורים, היא ממשיכה לשלם לקונוהיי על תפקידו כמנהל קריאייטיב.
בניוף אמר שהוצאות כאלה הן טיפה קטנה בהשוואה לכלל הפעילות של סיילפורס. ובכל זאת, השילוב של דובר הוליוודי בשכר גבוה עם אלפי פיטורים של עובדים בהחלט מושך תשומת לב, ולא בצורה טובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה