תרבות ופנאי

כוכבת "הלוטוס הלבן" מעוררת סערה בטקס גילדת שחקני המסך

על מה היא התעצבנה? כוכבת "הלוטוס הלבן" אוברי פלאזה עשתה פרצופים מעוררי תמיהה על הבמה בזכייה הגדולה של הסדרה בטקס שחקני גילדת המסך. צפו
מערכת ice |  1
אוברי פלאזה (צילום מתוך האינסטגרם)
השחקנית אוברי פלאזה נתפסה ממלמלת בעצבים לעצמה לאחר שצוות שחקני "הלוטוס לבן" זכה בפרס גילדת שחקני המסך (SAG) לשנת 2023 לאנסמבל הטוב ביותר בסדרת דרמה.
במהלך טקס הענקת הפרס אתמול (ראשון), צוות השחקנים עלה יחד אל הבמה כדי לקבל את הפרס האחרון של הלילה כאשר פ' מורי אברהם נשא את נאום הקבלה שלהם. כשהשחקנית עמדה לצד חברותיה לסדרה מגהן פאהי, תיאו ג'יימס וויל שארפ, ניתן היה לראות את ג'ון גריז תופס אותה בזרועה ולוחש לאוזנה.
השחקן - שגילם את גרג, בעלה הנבל של ג'ניפר קולידג' בסדרה המצליחה של HBO - ציין לכאורה שתהיה לה בעיה עם הלבוש, הערה שגרמה לה לסדר את שמלתה מיידית לפני שפנתה חזרה לאברהם.
 
השחקן בן ה-83, שלח "תפילה לקורבנות רעידת האדמה של סוריה וטורקיה ותפילה לשלום באוקראינה וברוסיה". הוא צעק "מאוחדים לנצח!" והקהל הריע. פלאזה, 38, צפתה אז בצוות השחקנים מברכים זה את זה לפני שנשמע לכאורה "ישו המשיח". עם זאת, לא היה ברור אם תגובתה הייתה לנאומו של אברהם.

יחד עם שארפ, היא הייתה מהראשונים שמיהרו לצאת מהבמה לאחר הזכייה הגדולה.
בעקבות הרגע, גולשים ברשת דנו במה שקרה שם על הבמה מאחור. "על מה היא התעצבנה?" אדם אחד שאל בעוד אחר שאל, "למהזה מעצבן אותה כל כך לזכות עבור הלוטוס לבן?"
לפני כן פלאזה עלתה יחד עם כוכבת "וונסדיי" השחקנית ג'נה אורטגה לקטע משעשע על הדימיון ביניהן.
 
ג'ניפר קולידג' מ"הלוטוס הלבן" זכתה מלבד הזכייה הכללית של הסדרה, כשלקחה הביתה את השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני חייב להודות שהיא...
    דן 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתנה את התפקיד הטוב ביותר מבין כל שלל הכוכבים של העונה השנייה. ואני אומר זאת כמבקר מקצועי. שחקנית מהמעלה הראשונה. אבל אתם רואים, לא רק במדינה שלנו נתפסים על כל שטות...
    סגור