מדדים ומחקרים

הנינג'ות משתלטים על העולם | דירוג נטפליקס

הריאליטי הקוריאני החדש שלוקח את פורמט האתגרים הספורטיביים צעד אחד הלאה מצליח להפתיע שבוע אחר שבוע בנתוני הצפייה המרשימים מאוד שהוא מציג, מול סדרות מוכרות ויקרות הרבה יותר שמאכזבות
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
"גוף המאה", המקבילה הקוריאנית ה"כבדה" לפורמט שמוכר בארץ בשם "נינג'ה ישראל", מסתמנת כאחד הלהיטים הגדולים והמפתיעים ביותר של השנה. אמנם, היא אינה במקום הראשון בטבלת הסדרות הנצפות, אך היא הסדרה היחידה בהיסטוריה של נטפליקס מלבד "משחק הדיונון" שבמקום לרשום נתון צפיות מסוים בשבוע הראשון או השני ומשם והלאה לרדת, היא רק הולכת ועולה עם השבועות: בשבוע הראשון, והלא מלא שלה, בשירות, היא הגיעה ל-22.5 מיליון שעות צפייה, בשבוע שלאחר מכן, שהיה השבוע השלם הראשון שלה, היא עלתה ל-31.3 מיליון שעות, בשבוע השלישי נסקה ל-41.6 מיליון שעות וברביעי – כלומר השבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון – הגיעה ליותר מ-45.4 מיליון שעות. מבחינת דירוג, היא הסתפקה במקום השני בעולם והחמישי בישראל.
הסדרה שבמקום הראשון בעולם, והשלישי בישראל, דווקא מאכזבת מבחינת נטפליקס: עונה 4 של "את" אמנם רושמת מספרים מכובדים (64 מיליון שעות בשבוע המלא הראשון שלה) – אך נמוכים משמעותית מהעונה הקודמת של הסדרה; במקום השלישי בעולם, והעשירי בישראל, "מלחמת האהבה"; במקום הרביעי בעולם והשני בישראל "החוק על פי לידיה פואט"; ובמקום החמישי בעולם והרביעי בישראל הריאליטי "הזיווג המושלם" בהנחיית ניק לאשיי (אתם לא יודעים מי זה, נכון? טוב מאוד, אל תבדקו ואל תצפו בתוכנית, כי היא מתאימה לשנות ה-90, בדיוק כמוהו).
את החמישייה השנייה בעולם פותחת עונתה הראשונה של "את" במסגרת מה שנקרא "אפקט הקץ'-אפ"; אחריה "קורס מזורז באהבה"; במקום השמיני "ורד אדום"; במקום התשיעי "מיסטר קווין" – סדרה קוריאנית חדשה שאין לה כרגע שם עברי; ובמקום העשירי הלהיט הקודם של נטפליקס "ונסדיי".
בישראל החמישייה השנייה שונה למדי: עונות 2 ו-1 של "ג'יני וג'ורג'יה" במקומות 6 ו-9, בהתאמה, בעוד בעולם העונה החדשה מסתפקת במקום ה-11 בלבד; עונה 1 של "את" במקום השביעי; ובמקום השמיני "כל הפעמים שהתאהבנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה