כסף וצרכנות

מסעדה בתל אביב נגד תינוקות? "לא מתאים לילדים ופעוטות"

לקוחה טוענת כי ניסתה להזמין מקום לקפה סוסייטי בלווינסקי וטענה: "במקום מוגש אלכוהול, אין בו כסאות תינוק ואין מקום לעגלות ומנשאים", ומה הסבירו במסעדה?
מערכת ice |  1
מסעדה (צילום pexels)
מגיש 'חי בלילה' בקשת 12, נדב בורנשטיין חשף אמש (חמישי) באינסטגרם שלו את המסעדה בתל אביב שעל פי תלונות שקיבל שלא מושיבה משפחות, בטענה כי: "המקום לא מתאים לילדים ולפעוטות".
על פי בורנשטיין, לקוחה בשם ניצן ניסתה להזמין מקום לבראנץ' של קפה סוסייטי בג'ונז בלוינסקי בת"א. ארוחת שישי בצהריים עם המשפחה. היא גילתה שיש שולחן, אבל שלא רוצים אותה ואת התינוקת שלה שם.

היא הסבירה: "קפה סוסייטי. מה עושה זוג צעיר עם תינוקת שרוצה להגיע? בייביסיטר? גישה מעצבנת והייתי אומרת אולי אפילו מתנשאת של מסעדה. סה״כ מדובר בבראנץ. לא דינר 7 מנות…." ניסיתי להזמין מקום וזה רשום במפורש "המקום לא מתאים לילדים ולפעוטות. במקום מוגש אלכוהול, אין בו כסאות תינוק ואין מקום לעגלות ומנשאים".
הג׳ונז ביקשו להסביר: ״הג'ונז הינו סלון למוסיקה ואינו מסעדה. במקום מגישים קוקטיילים קלאסיים, המוסיקה הנשמעת בו הינה קול-ג'אז בווליום וצורת הישיבה בו היא על ספות סלון ולא בשולחנות סטנדרטיים. בימי שישי בלבד המקום מגיש מנות קטנות על לחם קלוי ופועל תחת השם "קפה סוסייטי".
עוד מסרו: "קפה סוסייטי תמיד היה ויהיה פתוח לילדים ומשפחות והכניסה אליו מעולם לא נאסרה לאף אדם. כאשר אנו נשאלים לגבי נגישות והתאמה לילדים ותינוקות, חשוב לנו לתאם ציפיות ולציין שהמקום לא תמיד מספק מענה הולם לצרכי הילדים ומשפחתם לאור התוכן, התפריט, האלכוהול וגודל המקום״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לסלק את התינוקות והילדים המופרעים מן המרחב הציבורי!!!!
    בעלי המסעדה צודקים! 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר להיות בשום מקום בלי להתקל בילדים צורחים והורים שמתפעלים מהתינוק ה"מופלא" שלהם. זה מתחיל בקניות בסופר, כשהילד הנסיך מובל בתוך עגלת הקניות וצורח, נמשך בבבתי קפה, שבהם אי אפשר לדבר כי כל אמא מודרנית יושבת לקפה עם עוד חברה פרזיטית שלא עובדת, והתינוק שלה צורח ללא הפסק, ונמשך כמובן בשדה התעופה ובטיסות הזוועה עם תינוקות מטורפים. יש לכם ילדים קטנים? שבו אתם בבית, ותחנכו אותם. תחזירו את השקט למרחב הציבורי, שגם כך מעורער לגמרי. ובכלל, אם תפסיקו לעשות ילדים בקצב של מכונת יריייה, ייטב לכולם.
    סגור