בריאות

"סכנת חנק": המוצר שמסכן את התינוק שלכם יוצא מהסניפים

ב-CPSC פרסמו כי מוצרים של 4MOMS יוחזרו מהסניפים בהם הם משווקים לציבור בשל סכנת חנק לתינוקות שיכולים לזחול מתחת לנדנדה שלא בשימוש, רצועות הריסון של הנדנדה עלולות להשתלשל מתחת למושב ותינוקות זוחלים שאינם יושבים עלולים להסתבך ברצועות
מערכת ice | 
תינוק (צילום freepik)
ריקול של חברת 4MOMS עבור נדנדות מדגמים מסוימים הוכרז באתר CPSC אמריקאי שם פורסם כי המוצרים יוחזרו מהסניפים בהם הם משווקים לציבור בשל סכנת חנק לתינוקות שיכולים לזחול מתחת לנדנדה שלא בשימוש, רצועות הריסון של הנדנדה עלולות להשתלשל מתחת למושב ותינוקות זוחלים שאינם יושבים עלולים להסתבך ברצועות.
היצרן הודיע: "4moms מעדכנת כעת את מלאי MamaRoo ו-RockaRoo שלה ויכלול שדרוג מהדק הרצועה ישירות בקופסה. חפש מדבקה בחלק החיצוני של הקופסה עם הכיתוב: "מוצר זה עובד מחדש על ידי 4moms וכעת מכיל מהדק רצועה." אם היחידה שלך כבר מכילה את היצירה הזו, אינך צריך להגיע כדי להשיג עוד אחד.

עוד נכתב: "בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנחנו יודעים שאתם שמים את מבטכם ב-4moms כאשר אתה בוחר להכניס את המוצרים שלנו לביתך. אנחנו לוקחים כל אמצעי זהירות וביצוע מאמץ נוסף זה כדי להבטיח שציוד התינוק שלנו מושלם ורק להמשיך לעמוד בכל תקני הבטיחות הבינלאומיים החלים אך לחרוג מהם".
בישראל הודיע היבואן: "לקוחות אשר רכשו MamaRoo (דגם 1026, 005-4M או 1037) או RockaRoo (דגם 012-4M )בישראל, יש לפנות ליבואן בישראל ולבקש להזמין עבורו את מחבר הרצועה המשודרג בחינם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה