רכילות עסקית

רשת המסעדות הזאת מגשימה חלומות לילדים חולים

רשת ההמבורגרים BBB תרמה חלק מהכנסות המכירה שלה לעמותת Make-A-Wish שמגשימה חלומות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים
מערכת ice | 
דביר בנדק אהובה תורגמן אבי בר אהרון ודניס בר אהרון (צילום אסף לוי)

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB תרמה חלק מהכנסת המכירות שלה לעמותת Make-A Wish, שמגשימה משאלות לילדים בני 3-18 הסובלים ממחלות מסכנות חיים. באירוע משותף שקיימה רשת המסעדות עם העמותה, אמרה אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אנה פרנק כתבה ביומנה: 'אף אחד לא הפך לעני כתוצאה מנתינה'. כחברה ישראלית אנחנו מאמינים בסולידריות ובערבות הדדית שמתקשרים באופן ישיר לערכי הקבוצה שמחה וביטחון". 


דניס בר אהרון, מייסדת ומנכ"לית עמותת Make-A-Wish בישראל אמרה: "לראות את השמחה והאור של הילדים נותן לי כוח להמשיך ולהילחם על כך שילדים החולים במחלות מסכנות חיים יגשימו את המשאלות שלהם".
 

עמותת Make-A-Wish Israel  הינה חלק מארגון בינלאומי שנוסד בארה"ב בשנת 1980, שמטרתו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 המתמודדים עם  מחלה מסכנת חיים. דניס ואבי בר אהרון הקימו יחד את הסניף הישראלי של Make-A-Wish בשנת 1996, לזכרו של דיויד ספירו, אחיה של דניס. מאז הקמתה הגשימה העמותה למעלה מ-  5,300 משאלות משנות חיים לילדים חולים. 

באירוע המשותף של רשת המסעדות והעמותה בלטו דביר בנדק, יו"ר העמותה, דניס ואבי בר אהרון מייסדי העמותה, אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB ושרון שפירא, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה ועוד. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה