כסף וצרכנות

LG מכריזים על השקה חדשה: זה המוצר המפתיע שפיתחו

LG חושפת ב-IFA 2022 מערכת ביתית חדשה לטיפול ואחסון נעליים, ובחברה טוענים כי מדובר בפתרון חוסך מרחב ומקום, לאחסון נעליים ולהצגתן לבחירה
מערכת ice | 
LG Styler ShoeCare (צילום LG)
LG Electronics מציגה מערכת חדשה לאחסון נעליים: "LG StylerTM ShoeCase ו-ShoeCare". המערכת של LG עושה בין השאר שימוש בטכנולוגיות קיטור לריענון הנעליים ושמירתן. 
LG StylerTM ShoeCase, במארז שקוף, הינו פתרון חוסך מרחב ומקום, לאחסון נעליים ולהצגתן לבחירה. מעבר ליצירת הסביבה האידיאלית לאחסון נעליים, על ידי הגנה מפני לחות ומניעת חשיפה לאור אולטרא-סגול הגורם לשינוי צבע הבדים המשולבים בנעליים, Styler ShoeCase מאפשר לחובבי נעליים להציג לראווה את הזוגות האהובים עליהם, תוך שימוש במנגנון סיבוב קבוע, ועיצוב מודולרי המאפשר לערום עד ארבעה מארזי אחסון שקופים זה מעל זה.
כמו רבים ממכשירי החשמל הביתיים המתקדמים של LG שנחשפים בתערוכת IFA הקרובה, ובהם מדיחי כלים ומערכות ניקוי ואחסון בגדים, המשלבים כולם מנגנוני ניקוי וריענון באמצעות קיטור, גם LG StylerTM ShoeCare עושה שימוש בטכנולוגיית TrueSteamTM המוכחת של החברה כדי לרענן ולהפיג ריחות בנעליים. מסנן Zeo-Dry של זאוליט סופג לחות מיותרת, והופך את הנעליים לנעימות יותר, הן ללבישה והן לנמצאים בסביבתן. 
LG Styler ShoeCare מייעל את ניהול האחסון והטיפול של נעליים מסוגים שונים, ובכלל זה נעלי עור, זמש וספורט. המערכת מציעה עשר תוכניות שונות, בהתאמה לסוג השימוש בנעל ולחומרים המרכיבים אותה – תוך שליטה במנגנון הריענון של TrueSteam. המוצר המהפכני של LG יכול לרענן עד ארבעה זוגות נעליים ב-37 דקות בלבד (תוכנית סטנדרטית), כאשר עוצמת הרעש הנפלט עומדת על 35 דציבלים בלבד, מה שמבטיח ביצועים שקטים ויעילים.
LG Styler ShoeCare משלב זרבובית-נעה)(Moving Nozzle ייחודית, המייבשת את החלק הפנימי של הנעליים המרועננות וניתנת להתאמה ללא מאמץ בהתאם לגובה של כל זוג. Dual Care System, מאפשר לנקות בו-זמנית שני סוגים שונים של נעליים, הדורשים אופן טיפול שונה. 
משתמשים יכולים לגשת למגוון שירותים עבור LG Styler ShoeCase ו-ShoeCare דרך אפליקציית ThinQ. האפליקציה האינטואיטיבית של LG מאפשרת לשלוט ולנטר מרחוק את Styler ShoeCase ו-ShoeCare. חברת LG גם משתפת פעולה עם מותגי סגנון חיים שונים כדי להביא תכונות ופונקציות חדשות למכשירי טיפוח הנעליים שלה, אשר תהיינה זמינות בתהליכי השדרוג של אפליקציות ThinQ.
לדברי Lyu Jae-cheol, נשיא חברת מכשירי החשמל ומערכות מיזוג האוויר הביתיות של LG, "ה-Styler ShoeCase ו-ShoeCare החדשים של LG יוצרים פתרון כולל לטיפול בנעליים לניקוי היגייני, אחסון והצגה של הנעלה. שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר שלנו מציע שליטה ועיצוב נוחים. מוצרים פורצי דרך אלה הם אידיאליים עבור צרכנים המחפשים דרך טובה ומהנה יותר לנהל את אוסף הנעליים שלהם. נמשיך לספק פתרונות חדשניים לחיים טובים יותר בבית".
המבקרים ב-IFA 2022 יכולים לחוות את החידושים האחרונים של LG, כולל Styler ShoeCase ו-ShoeCare, בדוכן החברה (אולם 18, מסה ברלין).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה