כסף וצרכנות

אוזניות LG האלחוטיות החדשות: סאונד מרהיב, ביטול רעשים ועיצוב

האוזניות האלחוטיות החדשות תחת ליין TONE Free LG מספקות חוויית אודיו אולטימטיבית בזכות שילוב של איכות אודיו משודרגת, ביטול רעשים אקטיבי, התאמה מושלמת לאוזניים ותכונות המתאימות למגוון שימושים בתנועה
מערכת ice | 
האוזניות האלחוטיות החדשות של LG (צילום LG)
חברת LG חושפת את דגמי 2022 של סדרת האוזניות האלחוטיות TONE Free המספקות חוויית סאונד אולטימטיבית עם טכנולוגיות שמע מתקדמות, עיצוב מעודכן ושלל תכונות שימושיות וחדשות. האוזניות יהיו זמינות בישראל בחודשים הקרובים.
 
דגם הדגל של השנה (T90) מספק צליל מרשים בזכות שורת שדרוגים, כולל מבנה פנימי חדש הכולל דרייברים גדולים יותר, היוצרים בס עמוק במיוחד. שימוש בגרפן, חומר המפחית את הרטט תוך הגברת איכות השמע, מאפשר ל-T90 להפיק צליל דינמי להפליא, אך גם מאוזן וברור. אוזניות T90 של LG משלבות את כלי שיפור הביצועים של Meridian Headphone Spatial Processing (HSP), המפותח על ידי Meridian Audio שהיא שותפה ותיקה של LG. טכנולוגיית HSP יוצרת תחושת האזנה טבעית ותמונת "מרכז מקור צליל" ברור: כך, יכולים המשתמשים להרגיש כאילו הם מאזינים למוסיקה המושמעת דרך מערכת סטריאו אמיתית. לצד כל אלה, טכנולוגיית Perfect Balance של Meridian מאפשרת לאוזניות להשיג איזון גווני צליל בכל עוצמת הקול.
 
יתרה מכך, אוזניות T90 TONE Free Dolby Atmos של LG הן האוזניות האלחוטיות הראשונות בעולם שתומכות ב-Dolby Head Tracking™ בכל התוכן והמכשירים. Dolby Head Tracking מכייל מחדש את הצליל בעת תזוזת ראש, כך שהמאזין מרגיש כי הוא נמצא במרכז הסצנה – בין אם הוא מאזין למוסיקה, צופה בסרטים, נהנה מסדרות בסטרימינג או משחק במשחקי וידאו. Dolby Head Tracking יחד עם תוכן התומך ב- Dolby Atmos משפרים עוד יותר את חווית ההאזנה, ומספקים פרטים, עומק ובהירות. ה-T90-הן האוזניות האלחוטיות הראשונות הכוללות וירטואליזר שמע שתוכנן על ידי Dolby במיוחד עבור אוזניות - פתרון מתקדם המרחיב את הממדיות המרחבית לסטריאו. .
 
טכנולוגיית 1Snapdragon Sound™ מאפשרת למשתמשים לחוות איכות צליל ברמה שהייתה זמינה בעבר רק באוזניות חוטיות. איכות צליל ברזולוציה גבוהה של 24 סיביות/96kHz, קישוריות מצוינת, והשהיה נמוכה, הופכים אותן למושלמות לא רק להאזנה לאודיו, אלא גם לביצוע שיחות קוליות ומשחקים.
 
האוזניות האלחוטיות החדשות מציעות ביטול רעשים פעיל משופר (ANC) עם אלגוריתם ANC כפול ו-ANC בזמן אמת. אלגוריתם ה-ANC הכפול ממנף מסנן חדש עם קצב דגימה גבוה יותר כדי לבטל רעשים חיצוניים בצורה יעילה יותר, ואלגוריתם מתקדם לזיהוי ומניעה של הדהוד צליל מיותר בתוך תעלת האוזן. מערכת אופטימיזציה בזמן אמת מתאימה אוטומטית את ביצועי ביטול הרעשים, על ידי ניתוח המיקום האמיתי של האוזניות בתוך אוזנו של המשתמש, באמצעות המיקרופונים הפנימיים.
 
אוזניות TONE Free החדשות של LG פותחו בשיתוף פעולה עם המעבדה הטכנולוגית של דרום קוריאה לעיצוב ארגונומי POSTECH. העיצוב המשופר מאופיין בנוחות רבה יותר, ובדייקנות ארגונומית אופטימלית, המבטיחה תחושה טובה יותר באוזן. בנוסף, הדגמים החדשים קטנים יותר וקלים יותר במשקל מקודמיהם: ניתן להשתמש בהם לשעות ארוכות יותר, באופן נעים יותר. Performance Fit של TONE Free מבטיח מיקום נכון של האוזניה באוזניים ומספקת חווית צליל אולטימטיבית.
 
דגמי TONE Free החדשים של LG מגיעים עם נרתיק טעינה  UVnano, המשתמש באור אולטרה סגול כדי לשמור על ניקיון האוזניות. עדכוני 2022 בטכנולוגיית UVnano של LG מספקים כיסוי רחב יותר, תוך עיקור כל חלקי האוזניות. דגמי T90 עושים שימוש בחומר היפואלרגני ברמה רפואית, המפחית את הסיכון לגירוי בעור בתעלת האוזן. נוחות משתמש יוצאת דופן היא יתרון מרכזי נוסף של אוזניות ה-TONE Free של LG, מארז הטעינה משמש כמשדר בלוטות' ((Plug & Wireless, ותומך בפונקציית צ'אט קולי2 שימושית וחדשה, אידיאלית לשיחות ועידה ולצ'אט עם חברים בזמן משחק. כבל USB-C ל-AUX המצורף, מאפשר לחבר את המארז לרדיו, למערכת בידור בטיסה ולמגוון רחב של מוצרים אחרים. 
 
יחידת קליטת הקול, מאפשרת ל-T90 להציע חווית שיחות קוליות משופרת. היחידה מזהה וממזערת רעשי סביבה סביב המשתמש, באופן המקל על מי שנמצאים בצד השני להאזין לדבריו. דגמי TONE Free החדשים מציעים עד 9 שעות שימוש בטעינה בודדת, בעוד שהמארז עצמו יכול לספק 20 שעות נוספות, והאזנה כוללת של עד 29 שעות. אפשרות חדשה של טעינה מהירה, המשולבת במארז מאפשרת טעינה מלאה של האוזניות לאחר כשעה אחת.  
 
סדרת ה-TONE Free Fit החדשה של LG (דגמים TF7 ו-TF8) תוכננה לאורח חיים פעיל, ומספקת התאמה בטוחה ונוחה לרגעים פעילים: ריצה, אופני הרים או לאימונים נמרצים בחדר הכושר. שני הדגמים משלבים טכנולוגיית SwivelGrip - המסייעת לשמור את האוזניות במקומן בצורה יציבה ובנוחות, אפילו במהלך האימונים האינטנסיביים ביותר - ומציעות עיצוב קל משקל המקדם זרימת אוויר טובה יותר.
 
דגמי TONE Free Fit מספקים הפחתת רעשים אקטיבית (ANC), צליל מרחבי ברור עם טכנולוגיית Meridian HSP, לצד היתרונות של תושבות אוזן היפואלרגניות, ומארז הטעינה UVnano. הסמכה לתקן IP67, מבטיחה לדגמים האלה עמידות לגשם, התזות, זיעה ואבק.
 
לדגמי TONE Free fit חיי סוללה של 10 שעות (עד 30 שעות בסך הכל עם מארז הטעינה). האוזניות יכולות להתחבר גם למסכי הליכון ישנים יותר ללא בלוטות' על ידי שימוש בפתרון ה-Plug & Wireless החדשני של LG.
 
האוזניות האלחוטיות 2022 TONE Free של LG יושקו בשווקים מרכזיים ברחבי העולם מסוף אוגוסט והן צפויות להגיע בהמשך גם לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה