כסף וצרכנות

אוזניות, טלפון ופייבר: שיתוף הפעולה המפתיע בתחום התקשורת

רשת חנויות בסט מובייל מתחילה למכור את חבילות אינטרנט הסיבים של פרטנר, לצד חבילות הסלולר של המותג המוזל של האחרונה, 012mobile
יאיר מור | 
סיבים אופטיים (צילום freepik)
מעכשיו אפשר לקנות אינטרנט סיבים בחנויות: ענקית התקשורת פרטנר ורשת חנויות בסט מובייל הודיעו אתמול (חמישי) כי לקוחות שייכנסו ל-32 סניפי האחרונה יוכלו לרכוש את שירות האינטרנט מבוסס הסיבים האופטיים של הראשונה.
זוהי הפעם הראשונה בישראל שבה מוצעת רכישה של שירות אינטרנט ביתי בחנויות שאינן שייכות לחברת התקשורת שמציעה את אותו שירות (בניגוד, למשל, לבזק-סטור שמוכרת שירותי אינטרנט של בזק).
מדובר בהרחבה של שיתוף פעולה קיים בין שתי החברות: לפני כשנה וחצי החלה בסט מובייל לשווק את חבילות הסלולר של המותג המוזל של פרטנר, 012mobile. כעת היא תמכור גם את שירותי התקשורת הביתית של החברה. החברות ציינו כי מדובר במהלך הגיוני מבחינת בסט מובייל, שכן היא מנסה למצב את עצמה כרשת לגיימרים, שבה אפשר לקנות מחשבים, אוזניות, עכברים וגם חבילות אינטרנט מהירות במיוחד – ולכן מתבקש שלצד חבילות הסלולר של 012mobile, שמוצעות במחירים של 29.90 שקל לחודש לחבילת 4G ו-49.90 שקל לחודש לחבילת 5G, יוצעו בה גם חבילות הסיבים האופטיים, שמחיריהן נעים בין 90 שקל לחודש למהירות של 300 מגה-ביט לשנייה ועד 120 שקל לחודש למהירות של גיגה-בייט לשנייה.
כמובן שבטרם המכירה יבדקו המוכרים האם השירות זמין בביתו של הלקוח בעזרת כלי בדיקת הכתובות של פרטנר. האחרונה מתגאה בהודעה בכך שהיא כבר פרשה את הסיבים האופטיים שלה ל-740,000 משקי בית בישראל, ו-225,000 כבר הצטרפו כמנויים, מה שהופך אותה לספקית אינטרנט הסיבים הגדולה בישראל כיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה