השוק

חברת LG חושפת: אלו המסכים החדשניים שיושקו בקרוב

 LG  תחשוף בתערוכה שתתקיים בימים הקרובים בברלין את מסכי הפרימיום החדישים שלה, שישפרו את חוויית המחשב שלכם בכלל ומשחקי המחשב בפרט
מערכת ice | 
המסכים החדשים של LG (צילום LG)
LG  תחשוף בתערוכת IFA 2022 בברלין את מסכי הפרימיום החדישים שלה, ובהם מסך הגיימינג החדש UltraGear™ OLED  בגודל 45', שהוא מסך OLED הקעור הראשון של LG, המציע קצב רענון של 240 הרץ לחוויית גיימינג אולטימטיבית.
המבקרים בביתן LG  ב-IFA 2022 יוכלו לצפות במגוון רחב של מסכים מתקדמים, כולל UltraGear החדש, ולצידו UltraFine™ Display Ergo AI בדגם בן 32 אינטש, UQ890)), המספק  מערך  מותאם אישית לנוחות משתמשים בסביבה משרדית או ביתית.
UltraGear OLED.
מסך ה-OLED  הקעור הראשון של LG בגודל 45 אינץ' מציע יחס רוחב-גובה של 21:9 ורזולוציה של  WQHD (3440 x 1440). ה-45GR95QE  הוא הצג הראשון אי פעם של החברה המשלב מסך בגודל 45 אינץ' עם קיעור R800, המסייעת להעמיק את תחושת התמונה העוטפת את המשתמש. GR95QE45 יוצג ב-IFA 2022  לצד ה-48GQ900 Ultragear OLED.
מסך המחשב החדש של החברה מגביר את הריאליזם ומהירות תגובת התמונה, ומציע איכות תמונה מעולה. קצב רענון של 240 הרץ וזמן תגובה מאפור לאפור (GTG) של אלפית שניה בודדת, מאפשרים לצג לספק כיסוי של 98.5% ממרחב הצבעים המוגדר בתקן DCI-P3, ביצועי HDR10 מעולים ותמיכה ב-HDMI 2.1 , כולל תכונות דוגמת קצב רענון משתנה (VRR) – ו-DisplayPort 1.4.
בזכות גודל המסך, יחס גובה-רוחב של 21:9, עיצוב חסר שוליים וקימור מסךR800, מסייע המסך החדש עוזר להכניס משתמשים עמוק אל תוך משחקי המחשב או הקונסולה המועדפים עליהם, כמו שמעט מסכים אחרים מסוגלים לעשות. זהו גם הגודל האידיאלי עבור רוב הגדרות שולחן העבודה – והוא מציע עבודה חלקה בריבוי משימות לצד תמיכה באפשרויות כגון תמונה-לצד-תמונה (PBP) ותמונה-בתוך-תמונה (PIP). 
ה-UltraGear 45GR95QE, מספק את אותה איכות תמונה OLED מרהיבה כמו קודמו דגם 48GQ900) ) - תוך הוספת קיעור 800R וציפוי מונע בוהק והשתקפות,Anti-glare  & Low Reflection.  שיפורים מרכזיים אלה עוזרים להגביר את תחושת המשתמשים במשחק, עוטפים אותם בפעולה המתרחשת על המסך ומפחיתים הסחות דעת ויזואליות מיותרות. טכנולוגיית תצוגת ה OLED - של LG מפחיתה את העומס על עיני המשתמשים, ומתאימה במיוחד למי שמוצאים עצמם במפגשי גיימינג ארוכים.
ה-UltraFine Display Ergo AI ( 32UQ890) של LG הוא הצג הראשון של LG המסוגל להתאים אוטומטית את מיקומו מול המשתמש, כדי להבטיח נוחות ארגונומית מתמשכת לאורך כל היום. מצלמה מובנית הממנפת יכולות בינה מלאכותית מאפשרת לצג UltraFine Display Ergo AI  לנתח באופן רציף את היציבה של המשתמש – ולבצע שינויים עדינים בגובה המסך (0 ~ 160 מ"מ) ובזווית ההטיה (-20º ~ +20º) כדי למנוע ממי שיושב מולו להישאר למשך זמן רב מדי בתנוחה בודדת, או לסבול מפגיעה ארוכת טווח ביציבה.  ל-32UQ890  שלושה מצבים משפרי ארגונומיה: תנועה מפוקחת בינה מלאכותית, תנועה מתמשכת או תנועה אחת לפרק זמן:AI Motion, Continuous Motion, Periodic Motion . מצב AI Motion שיוצג בדוכן של LG עוקב אחר גובה העיניים של המשתמש ומתאים את הגובה וההטיה בכל פעם שמתגלה שינוי.
 
UltraFine Display Ergo AI של LG הינו מסך IPS בגודל 31.5 אינץ'  (3840 x 2160) בהפרדה של 4K, המכסה 95 אחוז של DCI-P3 ואיכות תמונה מעולה  .HDRהשילוב בין מסך פרימיום ברזולוציה גבוהה ומעמד ייחודי  אותו ניתן לכוונן בצורה חכמה בעזרת טכנולוגיית  AI של LG הופך את ה-32UQ890  לפתרון תחנת עבודה מותאם אישית, התורם לנוחות השימוש של אנשי מקצוע עסוקים.
לדברי  Seo Young-jae, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית של LG לתחום טכנולוגיות המידע בחברת הפתרונות העסקיים של LG: "סל המוצרים החדשניים של LG המוצג ב IFA 2022  מאמץ את הטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לענות על הצרכים ואורחות החיים של הצרכנים המגוונים של היום. מסך הגיימינג החדש שלנו UltraGear OLED מעלה את חווית המשחק עם המסך הקעור, הפתרון למניעת בוהק וקצב רענון מהיר במיוחד של 240 הרץ, בעוד  UltraFine Display Ergo AI מספק נוחות משתמש יוצאת דופן בזכות התכונות הארגונומיות והעיצוב העתידני שלו. אנו נרגשים להציג לראשונה את שני המוצרים יוצאי הדופן הללו ב-IFA ולחזור לשטח בברלין לאחר הפסקה של שנתיים בשל המגיפה".
ביתן LG (אולם 18, מסה ברלין) ב-IFA 2022 בין התאריכים 2-6 בספטמבר ייתן למבקרים הזדמנות לחוות את חידושי האלקטרוניקה העדכניים ביותר של החברה, כולל פתרונות התצוגה החדשים שלה לפרודוקטיביות (Ergo) ובידור/משחקים (UltraGear).
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה