כסף וצרכנות

מהלך מפתיע ב-LG: זה המוצר החדש והמוזר שהחליטה לשווק

הדגם העדכני שתציג חברת LG בתערוכת IFA 2022 משלב בין פריט ריהוט יפה לבין מטהר אוויר מתקדם ומעוצב. התוצאה: אוויר צח ב-360 מעלות
מערכת ice | 
מטהר האוויר החדש LG (צילום LG)

חברת LG תציג בתערוכת IFA 2022 את מטהר האוויר החדש שלה PuriCare Objet Collection Aero Furniture. המכשיר החדש ממשיך את הפיתוח - PuriCare AeroTower - שנחשף בתערוכתCES  מוקדם יותר השנה. הדגם העדכני מטשטש את הגבול בין ריהוט יפהפה לבין מטהר אוויר מתקדם, ומציע עיצוב הניתן להתאמה אישית, טיהור אוויר של 360 מעלות וידידותיות למשתמש.
 

 

LG Aero Furniture מאופיין בממדים קטנים יחסית, שהופכים אותו מושלם עבור חללים קטנים, כגון חדר שינה ליחיד, חדר עבודה או סטודיו. משתמשים יכולים לבחור את צבע הבסיס של היחידה (קרם רוז', קרם צהוב עד קרם אפור) ואת צורת השולחן (עגולה או מלבנית) כדי להתאים לטעמם האישי או לעיצוב הבית.

המשטח העליון החלק מספק מקום שימושי לאחסון חפצי בית או הצגת חפצי נוי. ומשלב בצידו התחתון מתגי הפעלה/כיבוי, ניהול זרימת האוויר ותאורת אווירה. סדרת אורות חיווי ממוקמת ליד קצה משטח השולחן, ובצמוד עם פני השטח שלו, ומדווחת על קישוריות Wi-Fi, איכות אוויר, עוצמת זרימת אוויר וסטטוס שדרוג.
 


Aero Furniture החדש מציג מגוון אפשרויות בניית חוויית משתמש מותאמת אישית. משתמשים יכולים לטעון בנוחות את הסמארטפונים והאוזניות האלחוטיות שלהם באמצעות המטען האלחוטי המובנה בשולחן וליצור סביבה נעימה באמצעות כיוונון תאורת האווירה, בשמונה צבעים שונים לבחירה. תאורת האווירה של Aero Furniture ניתנת לשליטה נוחה באמצעות אפליקציית LG ThinQ. מטהר האוויר של LG תוכנן מתוך מחשבה על קיימות, ומשלב רכיבים המיוצרים מפלסטיק ממוחזר ממכשירים ומוצרי אלקטרוניקה ישנים. אריזת המטהר עשויה מחומרים ניתנים למחזור. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה