שיווק ופרסום

הזמרת שתעזור למכור רהיטים: המהלך השיווקי המסקרן של ביתילי

ביתילי יוצאת בשיתוף פעולה עם הזמרת נרקיס במסגרתו תתקיים הופעה אינטימית של האמנית. במקום במה - בית, במקום תזמורת – הופעה אקוסטית ובמקום צפיפות– הופעה לכחמישים איש בסניף בראשון לציון
מערכת ice | 
הזמרת שתעזור למכור רהיטים (צילום פייסבוק/ ביתילי)
הזמרת והיוצרת נרקיס מגיעה אל רשת 'ביתילי' להופעה אינטימית בסגנון אקוסטי עם מיטב מלהיטיה הגדולים. ההופעה המיוחדת תהיה ברוח 'חגיגה לבנה', בהשראת עונת החתונות שבפתח.
המופע ייערך בסניף ביתילי כאשר הבמה תעוצב באווירה ביתית נינוחה עם רהיטי הרשת, אשר נבחרו בקפידה על ידי נרקיס עצמה. את כל הרהיטים ניתן למצוא בקולקציה הנוכחית של רשת 'ביתילי. כחלק ממהלך תקשור רחב – הזמרת ביצעה מהפך בביתה עם מעצבי הרשת וכעת כל חלל המגורים שלה עוצב מחדש ברהיטי רשת ביתילי – בהתאמה אישית.

מי שיזכו לקחת חלק בהופעה האינטימית של נרקיס, הם לקוחות הרשת, אדריכלים ומעצבי פנים .בנוסף תאפשר רשת ביתילי את הצפייה בהופעה גם דרך הנכסים הדיגיטליים של הרשת, בפייסבוק ובאינסטגרם, אשר ישדרו את ההופעה האקסקלוסיבית בשידור live  כחלק מרצון לחשוף את כלל האזרחים להופעה במתנה על רקע של הקולקציה החדשה של רשת ביתילי 2022.
לדברי גיא אקרמן, סמנכ"ל שיווק ביתילי, אורבן ואיידי: "בהשראת עונת החתונות שבפתח, אנו שמחים להציע מגוון רחב של עיצובים שנבחרו על ידי האמנית נרקיס מקולקציית הקיץ של רשת ביתילי. בחרנו להציג את הקולקצייה עם שיתוף פעולה עם האמנית נרקיס במסגרתו תתקיים הופעה אחת אינטימית בסניף הדגל של הרשת בראשון לציון." ולאפשר לכלל לקוחותינו לפתוח את השבוע עם הפתעה בפלטפורמות הדיגיטליות שלנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה